بیشتر جایگاه های سوخت نهبندان فعال شدند

بیکی با اشاره به حمله سایبری به جایگاه های سوخت کشور، گفت: در حال حاضر نهبندان جزو شهرستان هایی است که بیشترین جایگاه های سوخت آن فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نهبندان، «مجید بیکی» امروز (8 آبان) در شورای پدافند غیرعامل شهرستان نهبندان، اظهار کرد: همه اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری برای حفظ سرمایه های کشور و ذخایر خدادادی ما، پدافند غیرعامل و موضوع مهم دستگاه های اجرایی است.

 

فرماندار نهبندان افزود: همه پروژه ها باید پیوست پدافندی و مناسب با محیط و شرایط داشته باشد چراکه توسعه همه جانبه و متوازن در تمامی بخش ها از الزامات پدافند غیرعامل است و همه دستگاه ها باید در این راستا همکاری کنند.

 

وی با اشاره به حمله سایبری به جایگاه های سوخت کشور بیان کرد: دولت تصمیم مناسب و سریعی گرفت و عرضه سوخت با قیمت آزاد در دستور کار گرفت و مردم نیاز خود را رفع کردند.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه پدافند حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، سایبری و زیستی را شامل می شود، افزود: در شرایط بهداشتی کنونی، واکسیناسیون و رعایت موارد بهداشتی یک نوع پدافند است و واکسیناسیون دانش آموزان و دانشجویان که از الزامات بازگشایی مراکز آموزشی است باید هرچه سریعتر انجام شود.

 

وی افزود: مصادیق پدافند غیرعامل باید برای مردم بیان شود، همچنین آموزش کارکنان در مواقع بحران، آماده بودن خودروها در مواقع حساس، حصارکشی استخرها از دیگر الزامات پدافند غیرعامل در شهرستان است.

 

بیکی گفت: در حال حاضر شهرستان نهبندان جزو شهرستان های پیشرویی است که بیشترین جایگاه های سوخت آن در حال حاضر فعال است، همچنین وضعیت جایگاه های سوخت استان نیز در وضعیت مطلوب است.

 

 

کد خبر 1111028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha