ضرورت وجود پدافند غیرعامل برای حفظ و تقویت زیرساخت ها

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت وجود پدافند غیرعامل برای حفظ و تقویت زیرساخت ها تأکید کرد و گفت: در این راستا باید برنامه ریزی های منسجم و هماهنگی لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(8آبان)، در دیدار با معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور که دردفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: پیشبرد هر امری نیاز به انسجام و هماهنگی دارد که در سطح کلان و در برخی موارد باید در سطح استان انجام گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مسائلی که در حوزه پدافند غیر عامل از گذشته دنبال می‌شود حاکی از این بود که کارهای دست یافتنی که قابل انجام بوده انجام شده و برخی دیگر از کارها نیز به دلیل عدم انسجام و همراهی‌ها انجام نشده است که امیدواریم با تغییر و تحولات، این همراهی‌ها انجام شود.

 

وی با بیان اینکه پدافند عامل را در زمان جنگ داریم مانند دوران دفاع مقدس اما هم در زمان جنگ و هم در زمان صلح به پدافند غیر عامل نیاز است، گفت: تا بتوانیم تجهیزات و زیر ساخت‌های مورد نیاز را حفظ کنیم.

 

امام جمعه خرم آباد به لزوم ارتقاء فرهنگ سازی تاکید کرد و عنوان داشت: دشمن در تلاش است که روی اراده‌ها تاثیر بگذارد و در محاسبات ایجاد اختلال کند بنابراین لازم است نشست‌هایی جهت رفع این مسائل برگزار شود تا دچار آسیب نشویم؛ دشمن گاهی مغزهای نوجوانان را مورد حمله قرار می‌دهد که باید در این جهت دقت شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه ایرانیان در هر کجا سرآمد هستند و توانایی علمی، تجربی، مهارتی و فنی خود را دارند و نظام ما که ضد استکباری است همیشه مورد تهاجم دشمنان بوده است گفت: در زمان قاجار و پهلوی این کشور در اختیار دشمن بود و برنامه‌هایی را اجرا می‌کردند.

کد خبر 1111044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha