آمادگی مجلس برای اختصاص بیمه جهت درمان بیماران روحی

منتظری گفت: مجلس آمادگی دارد با همکاری بیمه سلامت بستری را فراهم کند تا شهروندان بتوانند برای درمان مسائل روحی و روانی خود هم از بیمه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» در بازدید از اداره کل بیمه سلامت گلستان گفت: با توجه به گزارشی که در استان گلستان داشتم بیمه سلامت گلستان در مقایسه با سایر استان های سراسر کشور معدل معدل قابل دفاعی دارد.

 

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان افزود: خدمت ارزشمندی در بیمه سلامت ارائه شده و تحول چشمگیری در حوزه بیمه سلامت مشهود است.

 

وی با اشاره به اجرای طرح خدمات الکترونیک در بیمه سلامت، تاکید کرد: به عنوان ارتباط دو سویه در تمامی عرصه ها خدمات به عنوان شهروند الکترونیک پیش برود، این اقدام نماد تکریم ارباب رجوع است که با سرعت و دقت امور انجام شود.

 

منتظری ادامه داد: به هر نسبت که بتوانیم خدمات را با سهولت بیشتری به جامعه هدف ارائه دهیم زمینه رضایتمندی افزایش پیدا خواهد کرد.

 

وی گفت: شرایط فراهم شده در بیمه سلامت در راستای دغدغه و رنج کمتر بیمار قابل تحسین است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از آمادگی مجلس جهت برداشتن موانع پیش روی بیمه سلامت خبر داد و افزود: اولویت بیمه ها ادامه سهولت و دسترسی آسان، احصای دغدغه اساسی مردم، استفاده از پیشنهادات مردم برای رفع مشکلات و غیره باشد.

 

وی با بیان اینکه ما در مسائل حوزه روحی و روانی متاسفانه بیمه در کشور نداریم، گفت: الان ضریب افسردگی رو به افزایش است و بخصوص کرونا رو این موضوع خیلی اثر گذاشته است.

 

منتظری افزود: مجلس آمادگی دارد با همکاری بیمه سلامت بستری را فراهم کند تا شهروندان بتوانند برای درمان مسائل روحی روانی خود هم از بیمه استفاده کنند.

 

کد خبر 1111049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha