پرداخت ۲۱۴ میلیون تومان کمک هزینه درمان به مددجویان بشرویه

حلوانی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردمی مبلغ ۲۱۴ میلیون تومان بابت هزینه های درمانی و بهداشتی به مددجویان شهرستان بشرویه پرداخت شده است.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کمیته امداد بحث تامین هزینه های مورد نیاز جهت درمان را در کنار سایر وظایف خود بر عهده دارد و تلاش می کند تا در این شرایط شیوع ویروس کرونا باری را از روی دوش مددجویان بر دارد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 152 بیمار صعب العلاج از حمایت های این نهاد برخوردار می شوند، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 71 نفر از مددجویان در قالب بیمه های اجتماعی از خدمات کمیته امداد این شهرستان استفاده کرده اند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: طی هفت ماه گذشته اعتباری بالغ بر 116 میلیون تومان بابت بیمه افراد مشمول به سازمان تامین اجتماعی جهت کمک و تامین هزینه های مورد نیاز جهت درمان این افراد در بشرویه پرداخت شده است.

 

حلوانی در خصوص هزینه های درمانی و بهداشتی گفت: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردم شریف شهرستان بشرویه مبلغ 214 میلیون تومان بابت هزینه های درمانی و بهداشتی مددجویان پرداخت شده است.

 

رئیس کمیته امداد بشرویه در پایان تاکید کرد: از مردم خیراندیش و نیکوکار درخواست داریم تا در این دوران سخت همنوعان خود را تنها نگذارند و با کمک های مالی اندک خود به داد این افراد برسند.

کد خبر 1111238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha