مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری در همایش «یاوران ام‌المومنین» تکریم شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در همایش تجلیل از مسئولین، رابطین و توزیع گوشت قربانی بین محرومین سراسر کشور که با عنوان «یاوران ام‌المومنین» در استان قم برگزار شد مورد تقدیر قرار گرفت.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به عنوان استان برتر در زمینه توزیع گوشت متبرک قربانی و جذب خیرین و اطلاع رسانی مناسب جهت مشارکت گسترده در طرح قربانی اول ماه در برنامه تلویزیونی سمت خدا بین عزتمندان شناخته شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این همایش با عنوان «یاوران ام‌المومنین» حضرت خدیجه کبری (س) با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام ثباتی مقدم مدیر موسسه حضرت خدیجه کبری (س)، حجت الاسلام مومنی و نجم الدین شریعتی مجری برنامه تلویزیونی سمت خدا در استان قم برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در ۹ مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی و چهار مرحله اجرای طرح ذبح قربانی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای کمک به عزتمندان توزیع کرده است.

 

مظاهری به سایر اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به منظور کمک رسانی به عزتمندان مناطق محروم اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان از اسفند سال ۱۳۹۸ و همزمان با شیوع ویروس کرونا با حضور خود جوش در صحنه، خط ‌مشی فعالیت های فرهنگی هنری خود را به فعالیت های حوزه سلامت تبدیل کردند.

 

وی ابراز کرد: بچه های مساجد این استان با جذب خیرین و اطلاع رسانی مناسب جهت مشارکت گسترده در طرح قربانی اول ماه در برنامه تلویزیونی سمت خدا، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی، ضدعفونی کردن مساجد و محلات، برپایی ایستگاه های سلامت، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و تهیه و توزیع گوشت قربانی در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی، ولایتمداری خود را به منصه ظهور رساندند.

 

کد خبر 1111258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha