استفاده از ظرفیت پست برای عرضه محصولات استراتژیک خراسان جنوبی

ملانوری بر استفاده از ظرفیت پست برای عرضه محصولات استراتژیک کشاورزی استان خراسان جنوبی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» امروز (۹ آبان) در مراسم افتتاح طرح پیک هوشمند شهری و در ارتباط ویدئوکنفرانسی با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران اظهار کرد: سامانه های پستی، بهترین فرصت برای ارائه محصولات استان به بازارهای مختلف است.

 

وی با اشاره به تغییر و تحولات پست در شرایط فعلی در مقایسه با گذشته، افزود: توسعه خدمات با توجه به نیاز روز بشر، جایگاه خوبی را به پست داده است.

 

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در شرایط فعلی، هم به واسطه پیشرفت تکنولوژی و هم شیوع بیماری کرونا، بیش از هر زمانی به خدمات نوینی پستی احساس نیاز می شود.

 

ملانوری به تأثیر کرونا بر همه حوزه ها اشاره کرد و گفت: وزارت ارتباطات به جهت پوشش دهی نیازهای مردم در این ایام کرونایی اقدامات درخوری انجام داده که از آن جمله می توان به تأمین زیرساخت های ارتباطی اشاره کرد که در آموزش دانش آموزان و دانشجویان مؤثر بود.

 

وی ادامه داد: رونق گرفتن استارتاپ ها و بازارهای اینترنتی و الکترونیکی از نتایج مطلوب توسعه زیرساخت های ارتباطی بود که مورد اقبال مردم واقع شد.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه به ظرفیت های گردشگری، کشاورزی، معدن و مرز استان اشاره کرد و گفت: در زمینه معرفی محصولات مرتبط با این چهار محور توسعه ای و عذضه کالاهای مرتبط با آنها، پست ظرفیت بسیار خوبی است.

 

ملانوری هدف از بازدید امروز را عرض خداقوت به همکاران مجموعه پست عنوان کرد و اظهار داشت: در این بازدید با سامانه های ارتباطی و خدماتی پست بیشتر آشنا شدیم.

 

وی متذکر شد: بنده معتقدم این ظرفیت های ایجاد شده، در حذف و کاهش مراجعات مردمی، مدیریت زمان و هزینه ها و ایجاد امنیت خاطر در ارسال مرسوله ها بسیار مؤثر و مفید است.

 

به گفته وی؛ زمانی که مردم با ارتباط گیری و در محیط منزل یا کار، خدمات مورد نیاز خود را دریافت می کنند و مجبور به بیرون آمدن نیستند، آسودگی خاطر به همراه دارد.

 

استاندار خراسان جنوبی از برنامه استان برای راه اندازی تعاونی تولید کنندگان محصولات استراتژیک کشاورزی گفت و تصریح کرد: مقدمات ایجاد این تعاونی شکل گرفته و بنا بر این است که ۴۵ هزار تولید کننده زرشک، زعفران و عناب استان سهامدار این تعاونی شوند.

 

ملانوری در ادامه افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، عرضه سهام این تعاونی از طریق پست و با استفاده از سامانه های پستی صورت خواهد گرفت.

 

وی گفت: هدف از راه اندازی این تعاونی، ایجاد ارزش افزوده برای محصولات کشاورزی استان است و استفاده از ظرفیت پست به حصول این نتیجه کمک خواهد کرد.

 

شایان ذکر است: در این مراسم که با حضور ویدئوکنفرانسی سبحانی فر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران و قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران همراه بود، طرح پیک هوشمند شهری در بیرجند برای نخستین‌ بار در کشور راه اندازی شد.

 

 

کد خبر 1111265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha