بانک های خصوصی در رونق تولید فارس همکاری کنند

ایمانیه گفت: بانک های خصوصی در شورای هماهنگی بانک های استان فارس باید حضور داشته باشند و در رونق تولید فارس همکاری کنند زیرا رفع مشکلات مردم و تولیدکنندگان از بزرگ ترین عبادات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه 9 آبان)  در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس گفت: بانک های خصوصی در قبال دریافت خدمات از استان وظیفه دارند در مقابل مردم استان به وظایف خود عمل کنند.

استاندار فارس افزود: بانک های خصوصی در شورای هماهنگی بانک های استان باید حضور داشته باشند و در رونق تولید فارس همکاری کنند زیرا رفع مشکلات مردم و تولیدکنندگان از بزرگ ترین عبادات است.

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال، رفع فقر، اعتیاد و آسیب های اجتماعی، یک وظیفه ملی و دینی است و از حقوق شهروندی محسوب می شود.

ایمانیه با تاکید بر اهداف تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در فارس بیان کرد: این کارگروه با هدف رفع مشکلات تولیدکنندگان تشکیل شده و باید برای تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید، زمینه افزایش تولید و رفع موانع تولید را در فارس با جدیت دنبال کنیم.

وی ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با ارائه راهکارها و مصوبات به صورت وحدت رویه باید زمینه حل مشکلات فعالان حوزه تولید را فراهم کند.
ایمانیه با اشاره به لزوم باید ارائه گزارش زمان بندی شده از اقدامات و میزان تحقق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس گفت: این گزارش ها موجب ارزیابی وضعیت عملکرد این کارگروه خواهد شد.

کد خبر 1111394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha