نیل به تمدن اسلامی نیاز به تفکر بسیجی دارد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه با اشاره به اينكه روحیه بسیجی دستاورد بزرگی برای نظام است، گفت: نیل به تمدن اسلامی نیاز به تفکر بسیجی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، به مناسبت نکوداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و پدافند غیرعامل، جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان منطقه، شامل فرماندهان بسیج پیشگام، پیشتازان سازمان دانش‌آموزی، هلال احمر، شورای دانش‌آموزی و دانش‌آموزان افتخارآفرین منطقه در کنکور سراسری ۱۴۰۰، با امام جمعه شهرستان فیروزکوه دیدار کردند.

حجت‌الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در این دیدار، گفت:بسیج از موهبت‌های الهی و ابتکارات حضرت امام (ره) است، تفکر بسیجی عامل پیشبرد حرکت انقلاب در هر زمینه‌ای است؛ صدام با جنگ تحمیلی پس از انقلاب به دنبال سرنگونی نظام بود اما هیچگاه تفاوت انقلاب ما را با دیگر انقلابها درک نکرد.
وي افزود: همین روحیه بسیجی و سلحشوری جوانان ما سبب شد با دست خالی و ابتدایی‌ترین تجهیزات نظامی برابر همه تهاجم‌ها بایستیم و یک وجب از خاکمان را ندهیم، روحیه بسیجی دستاورد بزرگی برای نظام است.
حجت الاسلام حيدري داشتن روحيه بسيجي و ايثارگري را لازمه حركت هاي انقلابي در كشور دانست و تصريح كرد:  پاکترین، فداکارترین و آماده به‌کارترین افراد در راه تحقق اهداف عالیه کشور در بسیج جمع شده‌اند.
امام جمعه فيروزكوه ادامه داد:‌ با چنین روحیه‌ای انقلاب ما ادامه داشته و زمینه‌ساز ظهور منجی بشریت خواهد بود و نیل به تمدن اسلامی نیاز به تفکر بسیجی دارد.

حجت‌الاسلام حیدری در پایان سخنان خود، جوانان را به توجه به نقش کلیدی قرآن در زندگی، لزوم برنامه‌ریزی در کارها و توکل به خدا سفارش کرد.

لازم به ذكر است، در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از دانش‌آموزان برتر کنکور سراسری تقدیر شد.

 

 

کد خبر 1111436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha