سینوفارم بیشترین واکسن تزریق شده در استان قزوین است

فتاحی گفت: با توجه به اینکه واکسن سینوفارم جزو نخستین واکسن هایی بود که به کشور ما وارد شد و بیشترین تعداد واکسن را داشتیم از همین رو آمارها در تزریق واکسن سینوفارم بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فتاحی» شب گذشته (یکشنبه 9 آبان) در گفتگوی خبری شبکه قزوین با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در استان قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه واکسن سینوفارم جزو نخستین واکسن هایی بود که به کشور ما وارد شد و بیشترین تعداد واکسن را داشتیم از همین رو آمارها در تزریق واکسن سینوفارم بیشتر است.

 

مسئول گسترش شبکه دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: ما کمترین فاصله را در ورود واکسن سینوفارم داشتیم و خوشبختانه واکسن های مختلفی در استان موجود است و هم استانی ها می توانند به انتخاب خود واکسن مورد نظر خود را تزریق کنند.

 

وی عنوان کرد: کسانی که تاکنون برای دریافت واکسن اقدام نکرده اند می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، با توجه به تنوع موجود، واکسن مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

فتاحی اعلام کرد: البته شعار ما همواره این بوده اولین واکسن، بهترین واکسن است و برای رسیدن به مصونیت جمعی نیاز است همه اقدام کرده و کار واکسیناسیون به سرانجام برسد.

 

وی در خصوص استقبال مردم از واکسن های داخلی برکت و پاستوکووک اظهار کرد: خوشبختانه همانطور که آمارها نشان می دهد ما استقبال خوبی را از واکسن برکت در استان قزوین شاهد هستیم و این واکسن از اواخر خرداد و اوایل تیر ماه تحویل داده شده و هم استانی ها استقبال خوبی را داشتند.

 

مسئول گسترش شبکه دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآور شد: واکسن پاستوکووک هم به تازگی وارد استان شده و با توجه به گروه سنی 12 تا 17 سال برای این واکسن، خوشبختانه استقبال خوب است و مردم مراجعه کرده و متقاضی این واکسن هستند.

کد خبر 1111490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha