بهرمندی افراد دارای معلولیت شنوایی و گفتاری جهرم از خدمات ۱۱۵ اورژانس تسهیل شد

سلمانی گفت: طرح تسهیل استفاده افراد دارای معلولیت شنوایی و گفتاری شدید از خدمات ۱۱۵ در اداره بهزیستی شهرستان جهرم به اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی سلمانی»، امروز (دوشنبه ۱۰ آبان) از اجرای طرح تسهیل استفاده افراد دارای معلولیت شنوایی و گفتاری شدید از خدمات ۱۱۵ اورژانس، خبر داد و گفت: این طرح با حضور مددجویان دارای معلولیت شنوایی و گفتاری و کارکنان اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد.

 

رئیس بهزیستی جهرم افزود: با توجه به تماس های ضروری که توسط برخی مددجویان دارای معلولیت شنوایی و گفتاری شدید در شهرستان جهرم با خط ۱۱۵ جهت دریافت کمک اورژانسی برقرار شده بود و به علت عدم توانایی مکالمه و برقراری ارتباط تلفنی، اپراتور اورژانس این تماس ها را به عنوان مزاحمت تلفنی برداشت کرده و در برخی مواقع متاسفانه باعث به خطر افتادن جان مددجو شده بود.

 

سلمانی عنوان کرد: ایده تسهیل نحوه ارتباط گیری مددجویان با ۱۱۵ جهت کسب مجوز به معاونت توانبخشی بهزیستی استان فارس ارسال شد و  پس از موافقت این سازمان و با هماهنگی‌های صورت گرفته، ضمن دعوت از پرسنل اورژانس جهرم، گروه اول مددجویان دارای معلولیت شدید در سالن اداره بهزیستی جهت اجرای طرح مذکور حضور یافتند.

کد خبر 1111569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha