برگزاری مسابقه «پیشگامی گام به گام کودکان در گام دوم انقلاب»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه ای با عنوان «فراخوان پیشگامی گام به گام کودکان در گام دوم انقلاب» بمناسبت یوم الله ۱۳ آبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «میکائیل اسکندری» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقه مشارکتی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی با عنوان"پیشگامی گام به گام کودکان در گام دوم انقلاب" بمناسبت یوم الله 13 آبان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: به منظور آشنایی هرچه بیشتر نوآموزان و دانش آموزان عزیز مقطع ابتدایی با آرمانها و اصول و ارزشهای والای انقلاب اسلامی و اساس استکبارستیزی و نفی ظلم و ستم مسابقه ای در رشته های نقاشی، کاریکاتور، کاریکلماتور، انشاء، دل نوشته، بازگویی شعر و دکلمه بصورت فیلم سلفی و دیگر آثار خلاق در بین دانش آموزان پیش دبستانی و ابتدایی استان آذربایجان شرقی برگزار می گردد.

وی با اشاره به مضامین مفهومی این مسابقه افزود: افتخار به هویت دینی و ملی، نفی سلطه استکباری، دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی، ما می توانیم از مضامین مورد انتظار این مسابقه می باشد.

اسکندری از تمام خانواده ها و دانش آموزان عزیز ابتدایی استان دعوت کرد تا با بکارگیری خلاقیت و نوآوری به تولید آثار در قالب های این فراخوان پرداخته و در مهلت تعیین شده یعنی 10 تا پایان آبان ماه سالجاری نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: پس از جمع آوری آثار و داوری، از برگزیدگان به نحو شایسته ای تجلیل خواهد شد.

کد خبر 1111585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha