مصالح جامعه بر مسائل جناحی ارجحیت دارد

آل هاشم گفت: مصالح استان و جامعه بر مسائل جناحی ارجحیت دارد؛ با توجه به شناختی که از سردار عابدین‌ خرم، استاندار جدید دارم؛ او نیز این مسأله را مدنظر قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» صبح امروز در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان‌شرقی که با حضور وزیر کشور در سالن اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: طی پنج سالی که در استان بوده ام؛ افتخار همکاری با سه استاندار را داشتم که هر سه پرتلاش بوده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرشان کرد: جناب آقای پورمحمدی که امروز سکان مدیریت استان را به عهده استاندار جدید آذربایجان‌شرقی خواهد سپرد، به عنوان یک چهره دانشگاهی برای استان یک اعتبار بود و خدمات ارزشمند او را ارج می‌نهیم.

وی با بیان این‌که دکتر پورمحمدی در تصمیم‌گیری‌ها هیچ‌گاه مسائل جناحی را در نظر نگرفت، یادآور شد: مصالح استان بر مسائل جناحی ارجحیت دارد؛ با توجه به شناختی که از سردار عابدین‌ خرم، استاندار جدید دارم؛ او نیز این مسأله را مدنظر قرار خواهد داد.

آل هاشم در ادامه با اشاره به کارنامه درخشان سردار خرم در جریان های مختلف تصریح کرد: او در چهار سال گذشته که استان با مشکلات فرهنگی و اقتصادی زیادی مواجه بود؛ در روزهای سخت در کنار مردم برای بهبود وضعیت تلاش کرد.

وی افزود: در جریان زلزله میانه و سراب، در این ۲ سال گذشته و در بحث تهیه بسته‌های معیشتی دوران کرونا و در طرح شهید سلیمانی با هماهنگی خیران و همکاری علوم پزشکی؛ سردار خرم نقش موثری ایفا کرد.

امام جمعه تبریز از همه نهادها دعوت کرد با وحدت و صمیمیت به استاندار منتخب دولت کمک کنند و گفت: از همه چهره‌های استان تقاضا دارم نسبت به همکاری با مسوولان اجرایی همت گمارند تا موفقیت‌های چشم‌گیری داشته باشیم.

کد خبر 1107622

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha