شاهد یک دفاع بزدلانه و منفعلانه از سوی دشمن هستیم

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم درخصوص حمله سایبری به سامانه سوخت کشور در هفته گذشته، گفت: این حمله ترکیبی، بیش از آن که یک حمله باشد، یک دفاع بزدلانه و منفعلانه از سوی دشمن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی با تأکید بر غیمت شمردن فرصت خدمتگزاری از سوی مسؤولان اظهار داشت:  توسعه ارتباطات با کشورهای همسایه، اهتمام برای نجات دریاچه ارومیه و نیز تلاش برای محرومیت زدانی از جمله انتظارات مردم از مسئولان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به حمله سایبری دشمنان نظام به سامانه سوخت کشور طی هفته گذشته، خاطرنشان کرد: این حمله ترکیبی، بیش از آن که یک حمله باشد، یک دفاع بزدلانه و منفعلانه از سوی دشمن بود.

وی با ارائه تحلیلی از این رویداد در چهار سطح سیاسی، فنی، امنیتی و اطلاع‌رسانی، گفت: همراهی و درک صحیح مردم، اقدام شجاعانه صداوسیما در اطلاع‌رسانی سریع و صریح و حضور میدانی رئیس جمهور در صحنه، فتنه دشمن را ناکام گذاشت.
 
آل‌هاشم همچنین تقویت و ایمن‌سازی زیرساخت‌های سایبری کشور، رفع حفره‌های امنیتی در مراکز حساس، هماهنگی دستگاه‌های اطلاع‌رسانی و پاسخ‌گویی به‌موقع مسئولان در موارد مشابه را ضروری دانست و گفت: باید آماده مقابله با هرگونه توطئه دشمنان بود.

همچنین «عابدین خرم» استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی با اشاره به دیدار اعضای هیأت دولت با رهبر انقلاب، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار، راهبرد اصلی دولت را بیان کردند که با توجه به اشراف ایشان بر تمام ابعاد مدیریتی کشور، این بیانات در حکم فرمان اجرایی است.
 
وی خاطرنشان کرد: همه مدیران باید تمام توان خود را برای اجرای این حکم به کار گیرند تا مردم، تغییر و تحول در وضعیت معیشتی خود را احساس کنند. روزمرگی و عادی‌انگاری، سم مهلکی برای مدیران است، هیچ مدیری نباید مسیر حرکت خود را یک مسیر عادی تصور کند. 

کد خبر 1111778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha