توزیع ۱۲۵ بسته معیشتی توسط هیئت انصار در تبریز

خادمین هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز، هشتمین مرحله از کمک های خیرخواهانه خود را با تهیه و توزیع ۱۲۵ بسته غذایی و ذبح قربانی ۵ رأس گوسفند، اجرا کردند.

«کریم جلیلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریزاز اجرای هشتمین مرحله از کمک های همدلی به همت هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریزبا هدف کمک به خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا در منطقه خبر داد.

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصارباقرالعلوم (ع) تبریز گفت: پیامبر عالیقدراسلام در مقام مقایسه میان فقر و غنا و اینکه کدام یک برای سعادت انسان بهتر است، می‌فرماید: «تهیدستی از ثروت بهتر است، مگر ثروت ثروتمندی که از مال خود، قرض اشخاص پریشان حال و مقروض را ادا کند و آنان را از زیر بار قرض و فشار زندگی نجات دهد و به مسلمانان بی بضاعت و گرفتار کمک کند».

جلیلیان با بیان اینکه انفاق کردن در راه خدا و رفع حاجت نیازمندان آثار و برکات فردی و اجتماعی متعددی اعم از مادی و معنوی، و دنیوی و اخروی را در بردارد؛ افزود:خادمین هیئت کمک رسانی به محرومان را استمرار داده و در هشتمین مرحله از توزیع این اقلام، ۱۲۵ بسته ارزاق به همراه قربانی ۵ رأس گوسفند و توزیع گوشت قربانی در بین اقشار آسیب دیده در منطقه،خدمت رسانی می کنند.

وی اقلام اهدایی را شامل برنج، گوشت، روغن، چای، مواد شوینده و ... به ارزش هر بسته را ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: در هشتمین مرحله از کمک های مومنانه هیئت،مبلغ ۳۸ میلیون تومان از محل جمع آوری کمک های خیرین و خادمین هیئت و مکتب انصار هزینه شده است.

جلیلیان با عنوان اینکه هیئت یک بستر و ظرفیت مناسبی در اقدامات نیکوکارانه می باشد و در دو سال اخیر نیز از این ظرفیت به خوبی برای یاری رسانی به محرومان با کمک خادمین هیئت استفاده شده است؛اظهار کرد: در ۸ مرحله از توزیع بسته های غذایی بیش از ۱۲۰۰ بسته به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان اهدا شده و تهیه و توزیع ماسک،طرح ویزیت رایگان،برپایی ایستگاه صلواتی و سلامت،برگزاری جشن های ملی و مذهبی و دیگر اقدامات را از برنامه های اجرایی خادمین هیئت و مکتب عنوان کرد.

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) با بیان اینکه کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی از طرف خداوند منان است،خاطرنشان کرد: با توکل برخدا و با یاری خیرین و خادمین هیئت در نظر داریم که این طرح و سنت نیکو را به صورت ماندگار و مداوم انجام دهیم.

کد خبر 1114657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha