توزیع ۱۷۰ بسته گوشت قربانی به همت کانون فاطمة الزهرا در تبریز

اعضای کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا(س) ۵ رأس گوسفند تهیه و در چهاردهمین مرحله از کمک های مومنانه خود، ذبح و میان خانواده های آسیب پذیراز بیماری کرونا و اقشار محروم منطقه توزیع کردند.

«سیداحمد موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای چهاردهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک به نیازمندان در قالب طرح ملی «فهما۳» با تهیه و توزیع ۱۷۰ بسته گوشت گرم و ذبح قربانی ۵ رأس گوسفند و همچنین طبخ و توزیع  غذای گرم بین خانوادهای ابرومند آسبب دیده از کرونا به نیت تعجیل در ظهور حضرت حجت و سلامتی مقام معظم رهبری، توسط بانوان فعال کانون و مسجد خبر داد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا شهرک ارم تبریز گفت: از جمله آموزه های اسلام برای تکامل و رشد انسان ها، ایثار از جان و مال در راه خداوند متعال می باشد؛ به این معنا که انسان، همه دارایی ها و امکاناتش را امانتی الهی بداند که باید در طریق بندگی هزینه کند.قربانی کردن نیز نمادی از قطع دلبستگی و وابستگی ها و جلوه ای از ایثار مال و جان در راه محبوب واقعی و رضای خداوند می باشد.

موسوی افزود:در راستای ترویج فرهنگ نذر و اطعام نیازمندان و سلامتی در ظهور حضرت حجت و سلامتی مقام معظم رهبری بانوان فعال کانون و مسجد مبنی بر رسیدگی به فقراء و نیازمندان با تمام وجود اقدامات جهادی خود را به عرصه نمایش گذاشتند.

وی با بیان این که اعضای کانون فرهنگی هنری همواره در مناسبت های ملی و مذهبی پیشگام هستند؛ افزود: این اقدام خداپسندانه با حمایت بانوان خیر کانون و مسجد انجام شد که در نهایت گوشت های قربانی با رعایت کامل تمام پروتکل های بهداشتی بسته بندی شده و به منظور اطعام نیازمندان در بین ۱۷۰ خانواده، شبانه با اخلاق اجتماعی و حفظ حرمت و کرامت انسانی در درب منازل این عزیزان توزیع شد.

موسوی با بیان اینکه کمک مؤمنانه موجب تقویت و نقش آفرینی مسجد به عنوان پایگاه عبادی، سیاسی و خدماتی است؛تصریح کرد: مبلغ این اقدام خداپسندانه بیش از ۴۴ میلیون تومان است که در راستای کمک و همدلی مؤمنانه، کمک و حمایت از افراد آسیب پذیر از کرونا بوده است.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا(س) ضمن تجلیل و قدردانی از خیرین  و بانوان تلاشگر که این امر مهم را میسر می سازند، خاطرنشان کرد: با کمک خیرین جهت ارائه خدمت اجتماعی و با استفاده از ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی مسجد و کانون، برای کمک به محرومین منطقه فعالیت های خود را افزایش خواهیم داد.

 

 

کد خبر 1114273

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha