مناسبت های ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشور است

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: مناسبت های این روز نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیدار با اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی استان، ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: مناسبت های این روز نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به رویداد‌های تاریخی روز ۱۳ آبان، خاطرنشان کرد: پیام این روز پرشکوه برای همه دانش‌آموزان دنیاست که باید در برابر قدرت‌های چپاول‌گر ایستاد و عزت را به زندگی ذلت‌بار ترجیح داد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان آن دوران به ما یا دادند که حقوق از دست‌رفته خود را باید از چنگال مستکبران بیرون بکشیم که در عصر حاضر با رویش‌های انقلاب و نسل جوان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی بر توطئه‌های دشمنان فائق آمده اند.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که دانش آموزان هر روز برای اعتلای نام ایران اسلامی نقشی جاودانه ایفا می کنند، افزود:‌ رهبر انقلاب بر نقش مهم جوانان و نوجوانان در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید داشته اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب نسل جوان کشور است، ادامه داد‌: نسل جوان کشور باید با جریان تحریف اسلام ناب محمدی تا تحریف دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم مقابله کند.

وی با تأکید بر این‌که تشکل‌های دانش‌آموزی نقش تربیتی در آموزش و پرورش نسل جدید دارند، گفت: با توجه به مجازی شدن آموزش مدارس در زمان شیوع کرونا، نباید از تربیت و تزکیه آینده‌سازان کشور غافل شویم.

 

کد خبر 1111617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha