نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی به کار خود پایان داد

نهمین نمایشگاه نوآوری و فن آوری ربع رشیدی تبریز با معرفی طرح‌ها و ایده های برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نهمین نمایشگاه نوآوری و فن آوری ربع رشیدی که از 17 آبانماه در سالن امیر کبیر نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد، شب گذشته با معرفی طرح ها و ایده های برتر، به کار خود پایان داد.

بنابر این گزارش، در  اختتامیه این نمایشگاه که با حضور مسئولین استانی همراه بود، از سه طرح برتر این دوره از نمایشگاه، با اهداء لوح، تندیس و جوایز نقدی، تجلیل شد. همچنین در ارزیابی و داوری تخصصی که پس از سه مرحله انجام شد، در نهایت، شرکت رایان پلیمر آرتا، به خاطر ارائه طرح تولید پلیمرهای زیست تخریب پذیر پلی لاکتیک اسید از استان آذربایجان شرقی، شرکت برتر و تندیس طلایی نهمین نمایشگاه ربع رشیدی را دریافت کرد.

همچنین پژوهشکده رانشگرهای فضایی _ گروه پژوهشی عملگرها با ارائه طرح عملگر چرخ عکس العملی ماهواره های کوچک، رتبه دوم و تندیس نقره ای و شرکت هوشمند تجهیز فن آوا صنعت به خاطر ارائه طرح سامانه جامع پایش حمل و نقل، رتبه سوم و تندیس برنزی را دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، در نهمین نمایشگاه ربع رشیدی از سوی  پارک علم و فناوری استان؛ سه طرح طراحی و ساخت دستگاه جوشکاری لوله های پلی اتیلنی به روش حرارتی _ اصطکاکی _ اغتشاشی ، طرح نانو پودر هیدروکسی آپاتیت طبیعی و طرح تکنولوژی نوین بازیافت منابع تجدید پذیر _ راکتور سه کاره WKT ، مورد تجلیل قرار گرفت.

حمایت مالی برای توسعه طرحهای فوق به مبلغ یک میلیارد ریال ، استقرار در پارک علم و فناوری استان ، بدون تشریفات پذیرش ، پشتیبانی از ایده تا مرحله تجاری سازی و ورود به بازار ، جوایز تشویقی پارک علم و فناوری استان، برای طرحهای فوق بود.

گفتنی است، در نهمین نمایشگاه نوآوری و فن آوری ربع رشیدی از طرح و ایده کمربند بینا به عنوان طرح  برگزیده بخش دانش آموزی هم تجلیل شد.

کد خبر 1115593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha