اجرای طرح «رج به رج تا شب یلدا» برای کودکان مبتلا به سرطان درتبریز

مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) از اجرای طرح رج به رج تا شب یلدا خبر داد.

«جواد میلانی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درتبریزاز اجرای طرح «رج به رج» تا شب یلدا با بافت شال و کلاه برای کودکان مبتلا به سرطان با استقبال و مهربانی شهروندان خبرداد.

مدیر عامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (تسکین) تبریز گفت: موسسه تسکین با اعتمادی راسخ به حمایت همیشگی شهروندان کهن شهر تبریز تصمیم دارد، شال و کلاه هایی که «رج به رج» آن با دعای سلامتی، عشق و محبت مردمان سرزمینش بافته شده را به کودکان مبتلا به سرطان در شب یلدا هدیه دهد.

میلانی با بیان اینکه مادربزرگ‌ها، عزیزان مهربان و همراهان همیشگی تسکین با حمایت و همراهی پرمهر خود سرمای این فصل از زندگی را همچون همیشه برای آنها به گرما بنشانند، افزود: شال و کلاه های بافتنی برای رده سنی نوزاد تا نوجوان بوده و علاقمندانی که برای شرکت در این طرح تمایل به بافت «رج به رج» شال و کلاه رنگی را دارند، لطافت کاموا برای فرزندان عزیزمان را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به اجرای موفق این طرح در سال های گذشته گفت: این طرح در نخستین دوره خود با بافت کلاه‌های رنگی کلید خورد که ظرف مدت کمتر از ۲۰ روز در حدود ۶۰۰ کلاه بافتنی رنگی برای کودکان مبتلا به سرطان تبریز از شهرهای مختلف بندرکیاشهر، تهران، شهرهای مختلف از استان گیلان و مازندران و شهر تبریز و حومه دریافت کرد.

مدیر عامل موسسه تسکین ضمن قدردانی از حمایت و همراهی همیشگی شهروندان خاطرنشان کرد: انجمن تسکین با اعتمادی راسخ به حمایت همیشگی شهروندان کهن شهر تبریز این طرح را آغاز کرد تا بهانه ای شود که “رج به رج” با دعای سلامتی، عشق و محبت مردمان سرزمینش بافتنی های دست مهربانی را به کودکان مبتلا به سرطان در شب یلدا هدیه دهد و در این راه هیچ گاه تنها نماند.

وی گفت: همراهان و علاقمندان برای شرکت در این طرح می‌توانند شال و کلاه های بافته شده خود را تا تاریخ ۱۵ آذرماه از طریق روش های ذیل کمک های خود را اهدا کنند.

  1. بافت شال وکلاه و ارسال آن به دفتر مرکزی موسسه تسکین
  2. خرید شال وکلاه و ارسال آن به دفتر مرکزی موسسه تسکین
  3. اهدای هزینه کاموا و یا خرید و ارسال کاموا به دفترمرکزی

و همچنین ازهنرمندان آشنا به هنر بافتنی تقاضا می شود از طریق دایرکت و یا تماس و حضو ر در دفتر مرکزی به نشانی: خیابان بارون آواک،جنب مسجد ملاعلی اکبر،پلاک ۷۰ یاری رسان خادمین موسسه باشند.

 

کد خبر 1115004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha