نیازمند حضور جریان‌ساز و تأثیرگذار مثبت در فضای مجازی هستیم

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بر ضرورت تقویت وحدت در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: نیاز به حضور جریان‌ساز و تأثیرگذار مثبت در فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در جمع فعالان فضای مجازی با تأکید بر مقابله با توطئه های دشمن در فضای سایبری اظهر داشت: مطالبه مقام معظم رهبری؛ نیاز به حضور جریان‌ساز و تأثیرگذار مثبت در فضای مجازی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: تشکیل جبهه ضدآمریکایی و دشمن‌شناسی در فضای مجازی، تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در فضای مجازی، تبلیغ و ترویج قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام در فضای مجازی، مبارزه با نفاق و دودستگی، آسیب‌شناسی اجتماعی برای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی از دیگر مطالبات رهبر انقلاب است.

وی افزود: تولید محتوا برای امیدآفرینی در فضای مجازی، مقابله با صف‌آرایی دشمن در فضای مجازی، تعیین امنیت برای فضای مجازی، رصد و همفکری در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و حضور فعال نه منفعل مقابل دشمنان نیاز امروز جامعه است.

امام جمعه تبریز بر ضرورت تقویت وحدت در فضای مجازی تأکید کرد و افزود: افسران جنگ نرم به‌خصوص فعالان فضای مجازی برای راه‌اندازی پویش‌های وحدت و انتقال وحدت در فضای مجازی برای مخاطبان و جامعه باید همگان تلاش کنند.

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: توجه به مواضع دشمنان انقلاب در جنگ نرم می تواند استراتژی اصولی و هدفمند را تعریف کند، در حقیقت اصلی‌ترین ابزار جنگ نرم و عملیات روانی دشمنان؛ رسانه و فضای مجازی است.

وی با تأکید بر راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و نیروی انسانی مومن و متخصص، گفت: تقویت، قدرتمندسازی و اقتدار در فضای مجازی تنها با تحقیق و توسعه، توجه به شرکت های دانش‌بنیان و توسعه زیرساخت‌های فضای مجازی ممکن است.

کد خبر 1107165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha