اعزام منتخب استان آذربایجان شرقی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی «مدهامتان»

«محمد محمودی»، عضو کانون فرهنگی هنری « » مسجد «امام رضا(ع)» تبریز پس از انتخاب در مرحله استانی به مرحله کشوری «مدهامتان» راه یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان درتبریز،چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از ۲۷ مهرماه در «دارالقرآن» حرم مطهر رضوی (ع) آغاز شده و میزبان ۸۷ نفر از برگزیدگان استان ها می باشد و اختتامیه این دوره نیز ۲۹ مهر بعد از نماز مغرب و عشا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کانون مساجد کشور برگزار می شود و تعداد ۱۲ هزار ۷۲۰ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ۹ رشته در این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.

یکی از برگزیدگان استان آذربایجان شرقی که به مسابقات کشوری مدهامتان راه یافته، «محمد محمودی»، عضو کانون فرهنگی هنری « » مسجد «امام رضا » تبریز در رشته حفظ کل قرآن است.

زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)، بازدید از برخی اماکن در مشهد مقدس، برگزاری کارگاه های آموزشی و ... از برنامه های جانبی این دوره از مسابقات «مدهامتان» است.

گفتنی است مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» در دو گروه برادران و خواهران در رده های سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال شامل رشته های قرائت نماز، اذان، ترتیل، مکبری، نقاشی آیات، قرائت تقلیدی و تحقیق، حفظ کل و حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم به صورت مجازی برگزار شد و متسابقین آثار خود را در سامانه «بچه های مسجد» برای داوری ارسال کردند.

 

 

کد خبر 1106634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha