کنگره ملی ۳ هزار شهید ایلام یک رویداد بزرگ فرهنگی در سطح استان است

سردار شاکرمی با بیان اینکه کنگره ملی ۳ هزار شهید ایلام یک رویداد بزرگ فرهنگی در سطح استان است، گفت: ۴۳ عنوان خدمت به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدا در ایلام به مردم ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با محوریت کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام اظهار کرد: رویدادهای فرهنگی بستری برای هم افزایی و هم اندیشی بیشتر است که موجب می شود اثرگذاری این رویدادها نیز در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان بیشتر شود.

 

سردار« جمال شاکرمی» با  بیان اینکه کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام یک رویداد بزرگ فرهنگی در سطح استان در سال جاری است، یادآور شد:  برگزاری کنگره ملی شهدای استان نقش مهمی در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه خواهد  داشت و در این راستا نیز رسانه ها نقش مهمی ایفا می کنند.

 

وی با تاکید بر هم افزایی  رسانه ها با دبیرخانه کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام، گفت: بایستی همه بسترها و فضاسازی های لازم در استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری کنگره شهدای استان به نحو شایسته ای فراهم شود.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تاکید بر گفتمان سازی در سطح رسانه های استان در راستای برگزاری کنگره شهدای استان، ابراز کرد: همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدای استان ایلام  بیش از ۴۳ خدمت به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه مختلف فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی، ساخت مسکن محرومان، تهیه جهیزیه نوعروسان و بسته های معیشتی و اجرای رویدادهای فرهنگی در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

 

سردار شاکرمی گفت: هم افزایی رسانه ها در ارتقای کیفیت و سطح برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان و ارائه خدمات به مردم استان در حاشیه برگزاری این کنگره، نقش مهمی خواهد داشت و  می توانند فضاهای پیدا و پنهان این کنگره را پوشش داده و فضای  جامعه را منبعث از برگزاری کنگره ملی شهدای استان کنند.

 

وی  بیان کرد:  فضاسازی فقط نصب بنر و کارهای محیطی نیست و همه بسترهایی که می شود از جمله شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را نیز شامل می شود و باید از این بسترها در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه و همچنین کنگره ملی شهدای استان استفاده کرد و این رویه نیز در طول سال ادامه یابد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تاکید بر تشکیل قرارگاه رسانه ای و فضای مجازی کنگره ملی سه هزار شهید استان و حضور رسانه ها در این قرارگاه، خاطرنشان کرد: تولید محتوای فاخر، چاپ و رونمایی از کتاب های دفاع مقدس و شهدای عزیز، اجرای رزمایش هنری و فرهنگی و حضور هنرمندان در بازسازی دوران دفاع مقدس در استان ایلام از جمله برنامه هایی است که در راستای کنگره ملی شهدای استان برگزار می شود.

 

گفتنی است، در این نشست اصحاب رسانه و مطبوعات استان، ایده ها، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام در فضایی صمیمی با فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و دبیر ستاد کنگره ملی شهدای استان ایلام  در میان گذاشتند.

کد خبر 1111773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha