خدمت صادقانه مقدمه سعادت انسان خواهد شد/ بیان چهره بنی عباس توسط حضرت معصومه

حجت الاسلام موسوی گفت: خدمت صادقانه به مردم در پست های مختلف، مقدمه سعادت انسان در دنیا و آخرت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام »سید جانمراد موسوی»، در مراسم معارفه رئیس عقیدتی سیاسی ایستگاه ارتباطی شهید مبارکی مارشنان اصفهان به نقش خدمت به مردم اشاره کرد و اظهارداشت: فرصت خدمت به مردم محدود بوده و باید از آن در زندگی خود به بهترین نوع استفاده کرد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود: خدمت صادقانه به مردم در پست های مختلف، مقدمه سعادت انسان در دنیا و آخرت خواهد شد، که مسئولین در هر رده ای از آن استفاده کنند.

 

وی بی توجهی به این فرصت مایه حسرت خواند و اذعان داشت: کسانی که در این فرصت محدود مسئولیت و عمر زندگی خود در مسیر خدمت به مردم نباشند، ضرر کرده اند و باید آن را جبران کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فعالیت نیروهای عقیدتی سیاسی برای تقویت باورهای دینی و اعتقادی یادآورشد: با همکاری فرماندهان در تحقق ماموریت های اعتقادی، اخلاقی و سیاسی باید اقدام کرد.

 

وی اضافه کرد: ایستگاه ارتباطی شهید مبارکی مارشنان یکی از مراکز مهم تحت نظارت پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی است که از لحاظ کاری مهم بوده و تلاش برای تقویت باورهای دینی لازم است.

 

*بیان چهره بنی عباس توسط حضرت معصومه(س)

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی به سالروز ورود حضرت معصومه(س) به ایران اشاره کرد و گفت: آن حضرت مثل پرستار کربلا نقش تبلیغی و بیان حقایق را برای مردم داشت.

 

وی ادامه داد: مفاهیم و پیام های قیام امام حسین(ع) توسط حضرت زینب(س) منتقل شد و خواهر امام رضا(ع) هم در ایران ابعاد مختلف و اهداف سفر امام به این کشور را تبیین کرد.

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر سفارش زیارت قبر مطهر آن حضرت خاطرنشان کرد: وجود امامزادگان در ایران مایه برکت بوده که در این میان به دلیل جایگاه خاص و معنوی آن حضرت، زیارت او در قم سفارش و مورد اجر است.

 

در این جلسه حجت الاسلام «سید ایمان فاطمی دوست» به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی ایستگاه ارتباطی شهید مبارکی مارشنان معرفی شد.

کد خبر 1111816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha