اهدای ۸۰ بسته نوشت افزار و سه گوشی به همت دختران دانش آموز جهرم به همنوعان محروم

زارعی گفت: دختران دانش آموز بسیجی شهرستان جهرم، تعداد ۸۰ بسته لوازم تحریر و سه گوشی همراه را به دانش آموزان کم بضاعت هدیه کردند.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در ادامه رزمایش «جهاد تحصیلی» به همت بسیجیان شهرستان جهرم، دختران دانش آموز بسیجی نیز در این امر خیر و خدا پسندانه سهیم شدند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: دانش آموزان دختر گروه جهادی «شهیده معصومه زارعیان» از حوزه مقامت بسیج «حضرت معصومه (س)» شهرستان جهرم در این طرح اقدام به تهیه بسته های لوازم التحریر کردند که با خرید اقلام مورد نیاز، تعداد 80 بسته آماده اهدا به هم نوعان محروم و کم بضاعت شد.

 

وی عنوان کرد: همچنین از دیگر اقدامات این گروه جهادی، تهیه سه عدد گوشی موبایل برای دانش آموزان کم بضاعت بود که توسط دختران دانش آموز انجام شد.

 

زارعی ادامه داد: این اقدام همزمان با هفته «بسیج دانش آموزی» انجام شد و دانش آموزان بسیجی با مشارکت در این کار خیر و خداپسندانه، هدایای خود را میان دانش آموزان محروم و نیازمند توزیع کردند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم خاطرنشان کرد: پیش از این نیز به همت دانش آموزان بسیجی شهرستان جهرم، بسته های نوشت افزار در آستانه سال تحصیلی جدید تهیه و به دانش آموزان کم بضاعت هدیه داده شده بود.

 

وی اذعان کرد: این طرح در قالب رزمایش «جهاد تحصیلی» و به همت و همکاری خیران و نیکوکاران شهرستان جهرم انجام شده است.

 

زارعی گفت: در راستای این رزمایش بیش از یک هزار بسته لوازم تحریر به همت گروه های مختلف جهادی تهیه و میان دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم در پایان اظهار کرد: بسته های لوازم تحریر در این طرح حاوی اقلام مورد نیاز دانش آموزان از جمله، دفتر مشق، مداد، خودکار، جعبه مدادرنگی، مداد پاک کن، مداد تراش، کلاسور و دیگر ابزارها بوده است.

 

 

کد خبر 1111865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha