تبیین و بررسی سوره «انفطار» توسط امام جمعه جهرم در کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: در نشست تفسیر قرآن کریم کانون «الزهرا (س)»، آیه ششم سوره «انفطار» به وسیله امام جمعه جهرم شرح و تفسیر شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نشست هفتگی تفسیر قرآن کریم و درس اخلاق حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» دوشنبه شب ها همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: با توجه به ضرورت برگزاری کلاس های درس اخلاق به صورت مستمر در شهرستان جهرم و کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، برگزاری آن در دستور کار این کانون قرار گرفته است.

 

وی عنوان کرد: در نشست شب گذشته تفسیر قرآن کریم، آیه ششم سوره مبارکه «انفطار» توسط حجت الاسلام مدبر بررسی و پیام های این آیه شرح و تفسیر شد.

 

حضوری خاطرنشان کرد: همچنین در جلسات قبل نیز  پیام های آیات ششم، هفتم و چهاردهم سوره «علق» مورد بررسی و تفسیر قرار گرفته بود.

 

وی  خاطرنشان کرد: این کانون فرهنگی و هنری علاوه بر درس اخلاق، برنامه های دیگری نیز به صورت هفتگی برگزار می کند که از جمله آن تفسیر نهج البلاغه است که قدمت چندین ساله دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» ادامه داد: همچنین کلاس های دیگری همچون تفسیر قرآن، سخنرانی های مذهبی، قرائت روزانه قرآن کریم و... نیز در این کانون فرهنگی و هنری به صورت مستمر انجام می شود.

 

حضوری در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای شرکت در این برنامه که دوشنبه شب ها همزمان با نماز مغربو عشا در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

کد خبر 1111933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha