پیام  امام جمعه ایلام در آستانه کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با صدور پیامی برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام را گرامی داشت و گفت: شهیدان، مهاجران عزت یافته ی الهی و شرافت یافتگان مکتب حسینی اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن پیام  حجت الاسلام«الله نور دکتر کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به شرح زیر است:


بسم رب الشهدا و صدیقین

 سلام بر شهیدان گلگون کفنی که در خون سرخ خویش غسل شهادت نموده و لباس رزم را کفن خود ساخته اند.

 

 آنانکه قبل از شهادت در مقام مجاهد فی سبیل الله جان عزیز خویش را با صاحب جانان،  معامله نموده و رضا و رضوان ابدی را با نشان عند ربهم به میراث برده اند.

 

شهیدان، مهاجران عزت یافته ی الهی و شرافت یافتگان مکتب حسینی اند، آنان شاخص حیات، راهنمای مذهب و چراغ فروزان مسیر عزت از کربلای حسینی تا ظهور منجی عالم اند، همان ها که سر و سینه خویش را سپر تیر و ترکش دشمنان خدا نموده تا دین و انسانیت در جوامع اسلامی جاودانه بماند.

 

 اکنون که در دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی به پاسداشت مقام شامخ شهیدان ،کنگره برپا می‌گردد به متولیان و مجریان آن دست مریزاد و خدا قوت گفته، چرا که بانگ بیدار باش را به صدا درآورده تا خفتگان و غفلت زدگان در یابند که زنده بودن همگان در گرو جاودانه بودن نام و یاد شهداست.

 

 تحقق این طریق حیات بخش ضرورت و اهمیت برگزاری کنگره عظیم شهدا را اثبات نموده که به فضل الهی و با مدد روح بلند شهدا این مهم  شدنی و دست یافتنی است.

 

 پروردگارا ما را در این مسیر نجات‌بخش که متضمن سعادت دنیا و تکامل عقبی است ثابت قدم نموده تا پا به پای ولایت، پاسدار ارزش‌های دینت باشیم.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته         

                                                                                                                                                                                                                                                                                  

 

کد خبر 1112021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha