هنرمندان در جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» حضور فعالی داشته باشند

سقاء گفت: آثار هنرمندان هنرهای تجسمی زینت بخش جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» خواهد بود و از همه هنرمندان این رشته دعوت می شود تا حضور فعالی در این جشنواره داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (11 آبان ماه) در نشست شورای سیاستگذاری اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» گفت: اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» همزمان با سومین رویداد ملی «فهما» با محوریت استان اردبیل در بخش آزاد و بچه های مسجد برگزار می شود و از همه هنرمندان این رشته دعوت می شود تا حضور فعالی در این جشنواره داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این جشنواره در 4 گرایش نقاشی با تکنیک آزاد، گرافیک (پوستر)، عکاسی با دوربین و موبایل و خوشنویسی با خط نسعلیق و ثلث است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت کنندگان تا پایان آبان فرصت دارند تا آثار خود را در سایت جشنواره به نشانی www.toranjfestival.ir بارگذاری کنند.

 

سقاء عنوان کرد: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره یا سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehaymasjed.ir مراجعه کنند و یا از طریق شماره همراه 09014021516 از طریق شبکه های اجتماعی واتساپ و غیره این جشنواره را دنبال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه آثار هنرمندان هنرهای تجسمی زینت بخش جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» خواهد بود، یادآور شد: تاکنون آثار بسیار ارزشمند از هنرمندان سراسر کشور رسیده و امیدواریم فعالیت های تبلیغاتی برای افزایش آثار نیز بیش از این باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اجرا می شود.

کد خبر 1112060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha