وحید حیاتی دل در گرو فرهنگ و هنر راستین این سرزمین داشت

نور بخش با بیان اینکه وحید حیاتی در خانه موسیقی، همکار و هم‌یار مهربان ما بود، گفت:وحید مددکاری قابل اتکا و اعتماد برای من بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «حمیدرضا نوربخش»، امروز ، سه شنبه ۱۱ آبان در مراسم بدرقه مرحوم وحید حیاتی که در محوطه باز فضای حوزه هنری برگزار شد، گفت:وحید حیاتی را  از دهه ۷۰  می‌شناختم. حیاتی چهره‌ای متبسم، شاداب و تأثیرگذار داشت. مهربانی از همه وجود او متشعشع بود. هر کس وحید را حتی یک بار دیده باشد، گواهی می‌دهد که چهره متبسم و مهربان او در ذهنش حک شده است.

 

مدیر عامل خانه موسیقی با بیان اینکه وحید حیاتی در خانه موسیقی، همکار و هم‌یار مهربان ما بود، عنوان کرد: وحید مددکاری قابل اتکا و اعتماد برای من بود و دل در گرو فرهنگ و هنر راستین این سرزمین داشت. او با حرارت و شوق ار برنامه شب‌های آواز ایرانی را که قرار بود در حوزه هنری اجرا شود، می گفت. وحیددوست داشت آواز به عنوان میراث باقی بماند. او در بهترین جای نظام هستی نظاره‌گر ماست. چرا که آنچه که از اولیای دین شنیدیم، در وجود او بود. مگر دین غیر از اخلاق و مهربانی است.

 

 بر اساس این گزارش، «حسن آزاده‌فر» در این مراسم خاطر نشان کرد:رسم دنیا این نیست که هنرجو قبل از معلم برود. ای کاش هیچ پدری رفتن فرزند را نبیند و هیچ معلمی رفتن هنرجوی خودش را نبیند.

 

این استاد موسیقی با اشاره به اینکه  وحید حیاتی از جمله هنرمندان بسیار با اخلاق بود، گفت: اساتید عزیز می‌دانند که بیشترین و تأثیرگذارترین بخش هنر، اخلاق هنرمند است.

 

«رضا مهدوی» دیگر سخنران این مراسم گفت: حیاتی در کنار هنرش روابط عمومی قوی و شخصیت بسیطی داشت که بر اساس آن دوست و دشمن را مجذوب خودش می‌کرد. او درون سلیم و پاکی داشت و به عنوان شخصیتی معتمد و کاربلد شناخته می‌شد.وحید به عنوان یک نیروی خلاق با دغدغه کار و زندگی در کنار ما بود. سال‌ها پیش که بحث تعدیل نیرو در حوزه هنری شد، او درخواست کرد که از حوزه برود و من با درخواست او مخالفت کردم و گفتم دیگران هم نباید بروند، اشتباه می‌کنند. شما بازوی اجرایی و دست راست ما هستید.

 

گفتنی است، پیکر مرحوم وحید حیاتی بعد از قرائت نماز میت از محل حوزه هنری به سمت آرامگاه ابدی‌اش در بهشت زهرا رفت.

 

کد خبر 1112134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha