احصاء ظرفیت نیروی انسانی کانون های مساجد گامی در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت برنامه ریزی و هم افزایی فعالان مسجدی در پیشبرد اهداف نظامی اسلامی با محوریت مسجد گفت: احصاء ظرفیت نیروی انسانی کانون های مساجد گامی در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست با «سرهنگ یدالله رنجبرپور» معاونت اجتماعی نیروی انتظامی البرز که سه شنبه ۱۱ آبان در ستاد فهما استان البرز برگزار شد گفت: احصاء ظرفیت نیروی انسانی کانون های مساجد گامی در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: در سطح استان البرز ۳۹۱ کانون فرهنگی هنری مسجد فعالیت دارند که هر یک از آن ها در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و جریان سازی فرهنگی اثرگذار هستند. 

 

وی با اشاره به ظرفیت قابل تأمل کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بیان کرد: یکی از معضلات و مشکلات جامعه امروز بحث آسیب های اجتماعی است که در این رابطه با عنایت به اهمیت جایگاه مسجد می توان اقدامات و برنامه های خوبی را اجرا کرد. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: شبکه سازی برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در عرصه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اهمیت بسزایی دارد نکته که با تعامل با نیروی انتظامی استان می توانیم شاهد ثمران ویژه ای در این رابطه باشیم.

 

 

 

 

کد خبر 1112185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha