بازدید اعضای کلینیک سیارصنعت از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان

اعضای کلینیک سیار صنعت از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان بازدید کردند.

«علیرضا راشکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان داشت:  در این بازدید مشاورینی با تخصص های کارآفرینی، اقتصاد، مدیریت، بازاریابی، مالی و حسابداری، معدن، مکانیک و فنی جهت ارائه خدمات مشاوره به واحدهای تولیدی حضور داشتند.

 

وی تاکید کرد: اعضای کلینیک سیار از واحد های تولیدی فرآورده های لبنی ، تولیدی انواع مصنوعات چوبی و شرکت آرمین لوله شرق ،تولید کننده انواع لوله و اتصالات بازدید و عارضه یابی سریع را انجام دادند. 

 

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان یادآور شد: علاوه بر این از واحد تولیدی لوله و پروفیل زاهدان سی بل بازدید و برنامه ریزی لازم برای پروژه بهبود این واحد صورت پذیرفت.

 

راشکی بیان کرد: در ادامه در شرکت آرمین لوله شرق ، نشستی با حضور مشاورینک، اعضا، هیات امنا،  مدیر کلینیک کسب و کار استان و همکاران شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد.

 

وی گفت:در این نشست آخرین وضعیت شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی تشریح و تقویت ارتباط جامعه ی دانشگاهی با شرکت شهرک های صنعتی استان به منظور کمک و ارائه خدمات به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مورد تاکید قرار گرفت.

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان یادآور شد: از مهم ترین دستاوردهای این بازدید می توان به آشنایی اساتید دانشگاهی و مشاورین کلینیک کسب و کار با شهرک صنعتی کارگاهی و واحدهای تولیدی و کاربرد دانش در محیط ساخت و تولید به صورت عملی و همچنین تعامل سازنده میان بخش صنعت و دانشگاه اشاره کرد.

 

راشکی تاکید کرد: کلینیک سیار صنعت باهدف رفع مشكلات و توانمندسازي واحد هاي صنعتي،  با توجه به حمايت هاي شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان از صنايع مستقر در شهرك ها و نواحي صنعتي استان برنامه ریزی و صورت می پذیرد.

 

وی یاد آور شد: در واقع هماهنگی برای بازدید اعضای کلینیک سیار صنعت فرصتی خوبی است تا واحدهای صنعتی و تولیدی با مسائل و مشکلات خود آشنا و راهکاری مناسب را از سوی اعضای این کلینیک  اخذ کنند.

کد خبر 1112188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha