تسخیر لانه جاسوسی قدرت پوشالی آمریکا را تحقیر کرد

رضایی گفت: تسخیر لانه جاسوسی موجب تغییر نگاه جهان به مردم ایران شد و قدرت پوشالی آمریکا به عنوان نماد امپریالیسم را تحقیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی رضایی»، امروز (سه شنبه 11 آبان) با گرامیداشت ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران گفت: تسخیر لانه جاسوسی در آبان 58 خط سازش را در کشور به حاشیه برد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس افزود: امام راحل ۱۳ آبان را انقلاب دوم یاد کردند و پس از آن میدان داری انقلاب با قوت بیشتری به دست نیروهای انقلاب افتاد.

وی اضافه کرد: تسخیر لانه جاسوسی موجب تغییر نگاه جهان به مردم ایران شد و قدرت پوشالی آمریکا به عنوان نماد امپریالیسم را تحقیر کرد.

رضایی تاکید کرد: دانشجویان و دانش آموزان به عنوان اقشار فرهیخته و آگاه در بریدن دست استعمار از این مرز و بوم نقش مهمی داشته اند و موجب شدند انقلاب اسلامی از برخی آسیب ها در امان بماند.

وی ادامه داد: سفارتخانه‌ آمریکا در تهران به مرکز هدایت اقدام‌ ها علیه انقلاب اسلامی تبدیل شده بود که تسخیر شد و نقشه های آمریکا نقش بر آب شد.

رضایی با قدردانی از اصحاب رسانه گفت: رسانه های ما در تمام مقاطع حساس، همپای انقلاب و مردم نقش آفرینی کرده اند و خبرنگاران و عکاسان رسانه های جمعی در انعکاس میدان داری و در صحنه بودن مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

کد خبر 1112202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha