بازگشایی مدارس متوسطه دوم از ۱۵آبان

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت:مدارس متوسطه دوم استان از ۱۵ آبان و متوسطه اول از ابتدای آذر ماه بازگشایی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه مقدمات و پیش بینی های لازم برای حضور مقاطع متوسطه در واحدهای آموزشی فراهم شده است گفت:براساس برنامه های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و طبق گروه بندهای اعلامی از سوی مدارس در کلاس درس حاضر می شوند.

 

شیخ الاسلام با تاکید بر اینکه حداکثر زمان حضور هر دانش آموز بر مبنای دستور العمل های ابلاغی سه روز در هفته است افزود: مدیران و معلمان واحدهای آموزشی چگونگی نحوه  حضور دانش آموزان و تشکیل کلاس ها را اطلاع رسانی می کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه خانواده ها هیچ گونه دغدغه و نگرانی بابت حضور دانش آموزان در مدارس نداشته باشند ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان ولی دوم دانش آموزان و با همکاری والدین شرایط را برای آموزش آنها فراهم می کند.

 

وی  با اشاره به اینکه در حال حاضر اولویت با حضور دانش آموزان در مدارس است گفت: در صورت تغییر در نحوه حضور ؛شرایط ابلاغی اطلاع رسانی می شود.

 

شیخ الاسلام یادآور شد: در شرایط فعلی تلاش می کنیم از ظرفیت های نرم افزار شاد و مدرسه تلویزیونی کماکان برای آموزش استفاده شود.

 

وی گفت: تا کنون حدود ۶۶ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال و بیش از ۹۰ درصد معلمان استان واکسینه شدند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان از خانواده ها و والدین خواست با هدف افزایش ضریب ایمنی دانش آموزان و برپایی کلاس های درسی نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود اقدام کنند.

 

وی یادآور شد: در حال حاضر تصمیمی برای بازگشایی مدارس مقاطع ابتدایی اتخاذ نشده است.

کد خبر 1112275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha