اسناد دشمنی های آمریکا در متون درسی گنجانده شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید اسناد دشمنی های آمریکا به صورت جدی در متون درسی گنجانده شود، گفت: ما در این حوزه بسیار کم کاری کردیم.

احمد حسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سالروز 13 آبان گفت: مقام معظم رهبری در دیداری که با دانش آموزان در این روز داشتند، تاکید کردند که باید اسناد دشمنی های آمریکا و لانه جاسوسی در متون درسی گنجانده شود. این اتفاق نیفتاد و نسل ما در این مقطع از توطئه های آمریکا باخبر نیست. قطعا باید قضایای مختلف و جنایت های آمریکا از جمله ماجرای صحرای طبس و حمله نظامی آنها باید برای دانش آموزان باز شود. اگر این کارها انجام شود، نگاه جدیدی برای نسل ما ایجاد می شود.

 

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر ما نتوانیم چهره واقعی آمریکا را به دانش آموزان مان بشناسانیم، آنها چهره خودشان را تطهیر می کنند. قطعا اصلاح متون درسی و آمدن این اسناد در این متون مهمترین قدمی است که ما باید در این راستا برداریم.

 

وی تصریح کرد: هر انسان آزاده ای با این اطلاعات قطعا متوجه جنایات آمریکا در طی سالیان گذشته نه تنها نسبت به جمهوری اسلامی ایران بلکه سایر کشورها خواهد شد. کشوری که به راحتی به دیگر کشورها حمله می کند، آنها را اشغال می کند و به دنبال سلطه گری و سلطه جویی است، قطعا مورد نفرت افکار عمومی دنیا قرار می گیرد.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید در این حوزه به صورت جدی کار کنیم و چهره منفور آمریکا و رفتار شیطانی آنها را برای نوجوانان و جوانان مان معرفی کنیم.

کد خبر 1112318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha