مقاومت و استکبارستیزی ملت ایران باید برای نسل جوان تبیین شود

عباسی با بیان اینکه استکبارستیزی ملت ایران و مبارزه با آمریکا یک باور برگرفته از اسلام، قرآن و خون بهای شهیدان است گفت: باید این استکبار به خوبی برای نسل کنونی و آیندگان تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز(چهارشنبه، ۱۲ آبان) در مراسم نواخته شدن زنگ استکبارستیزی که به صورت نمادین در مدرسه دخترانه متوسط دوم بعثت رشت برگزار شد، با بیان اینکه وقایع ۱۳ آبان چهره آمریکا و جنایاتش را برای مردم ایران اسلامی نمایان کرد گفت: دشمنی‌های دولت آمریکا علیه کشورمان همچنان ادامه دارد.

 

استاندار گیلان از تحریم‌های اقتصادی به‌عنوان نمونه‌ای از دشمنی‌ها نام برد و افزود: استکبارستیزی ملت ایران و مبارزه با آمریکا یک باور برگرفته از اسلام، قرآن و خون بهای شهیدان است و باید به خوبی برای نسل کنونی و آیندگان تبیین شود.

 

وی اقتدار ایران اسلامی در منطقه را مورد اشاره قرار داد و اظهارکرد: جلوگیری از مداخله و تسلط آمریکا بر کشورمان، شکوفایی بخش‌های مختلف به ویژه در هوافضا و فناوری دفاعی ایران اسلامی را موجب شده است، به‌گونه‌ای که دشمن جرأت نگاه به مرزهای ما را ندارند.

 

عباسی در ادامه نتیجه برجام و پسابرجام را تنها کارشکنی و نفوذ برای آسیب به ایران اسلامی دانست و بیان کرد: با تداوم مقاومت و مبارزه علیه استکبار، همچنان روی پای خود می‌ایستیم چراکه کشوری با توانمندی بسیار در ابعاد مختلف به ویژه علمی، فناوری و پژوهشی هستیم.

 

وی با اشاره به روی کار آمدن دولت سیزدهم با ریاست جمهوری آیت الله رئیسی تصریح کرد: با تشکیل دولت انقلابی و مردمی، فضایی در جامعه ایجاد شده که علاوه بر عدم وابستگی به آمریکا و جلوگیری از معطل کردن کشور، در چارچوب قانون اساسی، نقشه راه استکبارستیزی امام (ره) و بیانیه گام دوم انقلاب و با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و توانمندی‌های کشور با کشورهای دنیا ارتباط خواهیم داشت.

 

استاندار گیلان با تاکید بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در توسعه گیلان با عزم و اراده قوی و انسجام میان نخبگان اعلام کرد: با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و اولویت واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان، بستر بازگشایی مدارس از ابتدای آذرماه در حال فراهم شدن است تا تعلیم و تربیت با روحیه بسیجی و استکبارستیزی آغاز شود.

 

 

کد خبر 1112342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha