تربیت مدیران فردا راهبرد فعالیت انجمن اسلامی دانش آموزی است/ دانش آموزان میدان دار شعار استکبارستیزی هستند

فریدونی با اشاره به اهمیت میدان داری دانش آموزان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ... گفت: تربیت مدیران فردا راهبرد فعالیت انجمن های اسلامی دانش آموزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی فریدونی» طی نشستی که صبح چهارشنبه ۱۲ آبان با جمعی از اصحاب رسانه در انجمن اتحادیه دانش آموزی استان البرز برگزار شد گفت: تربیت مدیران فردا راهبرد فعالیت انجمن اسلامی دانش آموزی است.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان البرز افزود: انجمن اتحادیه دانش آموزان مجموعه ای هدفمند و جریان ساز با نگاه به ارزش های دوران دفاع مقدس و نظام اسلامی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: از میان ۳۶ هزار جمعیت شهید دانش آموزی کشور ۱۶ هزار نفر عضور اتحادیه انجمن دانش آموزی بودند و این مطلب به خودی خود گواه و مدعای جایگاه فعالیت انجمن اتحادیه دانش آموزی است.

 

وی اظهار کرد: دانش آموز محوری اصل و مبنای فعالیت انجمن دانش آموزی است به نحوی که به عنوان نمونه پرچمدار برپایی مراسم ۱۳ آبان روز استکبارستیزی در سال جاری با همت یک دانش آموز از شهرستان ساوجبلاغ اجرا می شود. 

 

فریدونی ادامه داد: انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به واسطه حضور میدانی دانش آموزان در جریان موفقیت و پیروزی قرار گرفت آنچنان که فتح لانه جاسوسی در سال ۵۸ با محوریت دانش آموزان را حضرت امام خمینی(ره) به عنوان انقلاب دوم نام برد. 

 

 

دانش آموزان میدان دار حرکت های انقلابی و ایمانی هستند

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان البرز اظهار کرد: دانش آموزان میدان دار حرکت های انقلاب و ایمانی هستند که به صورت خودجوش با باورهای ایمانی و الهی در عرصه حضور پیدا می کنند و نمونه دیگر این مهم نیز عملیات فتح المبین در دوران دفاع مقدس است که با حضور پرشور دانش آموزان باعث عقب نشینی دشمنان شد. 

 

فریدونی ادامه داد: در راستای روز استکبار ستیزی ویژه برنامه های متنوعی با همت اتحادیه انجمن های دانش آموزی در حالی اجرا است که برپایی ۵ غرفه در پارک ملی ایران کوچک با محوریت دانش آموزان با عناوین رباتیک، نجوم، همکلاسی آسمانی از جمله آن ها است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اراده آمریکا زده سرعت کشور را کم می کند برای مقابله با این مطلب دانش آموزان میدان داران عرصه تلاش و ایستادگی و استکبارستیزی هستند.

 

 

 

کد خبر 1112360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha