گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار در شبکه فارس

سهرابی گفت: شبکه فارس، حماسه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار را با تولید و پخش برنامه های متنوع گرامی می دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (چهارشنبه 12 آبان) با اشاره به برنامه های شبکه فارس به مناسبت حماسه 13 آبان در جمع خبرنگاران گفت:  شبکه فارس روز ملی مبارزه با استکبار را با تولید و پخش برنامه های متنوع گرامی می دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: بدین ترتیب ویژه برنامه سیمای فارس به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار ساعت 9 و 30 دقیقه پنج شنبه 13 آبان به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت و مراسم 13 آبان را از میدان «امام حسین علیه السلام» شیراز تقدیم مخاطبان شبکه سراسری شما و شبکه فارس می کند.

وی اضافه کرد: پخش فیلم سینمایی، 15 موشن گرافیک مرتبط با استکبارستیزی، تهیه و پخش پنج سرود، 2 ویژه برنامه انقلاب دوم، برنامه گفتگو محور «پاتوق بصیرت» با موضوع تقویت روحیه استکبارستیزی در جوانان و پخش تیزرهای مختلف و ... از دیگر برنامه های سیمای فارس در 13 آبان خواهد بود.

سهرابی اعلام کرد: در برنامه های صبح پارسی، کاشانه مهر، دلگشا و نگاه روز نیز با دعوت از مهمانان و کارشناسان به حماسه 13 آبان پرداخته می شود و رادیو فارس نیز به طور ویژه حماسه 13 آبان را با برنامه های مراسم ۱۳ آبان در شیراز و شهرستان ها پوشش خواهد داد.

وی ادامه داد: برنامه های روزانه سلام کاکو، کوله پشتی و بخش های پیامی رادیو فارس نیز با محوریت 13 آبان خواهد بود و تولید و انتشار استوری موشن های بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ماهیت ۱۳ آبان، تولید و انتشار پوستر با محوریت ۱۳ آبان در گام دوم انقلاب و ... نیز به انجام می رسد.

سهرابی با اشاره به پوشش رویدادهای 13 آبان در شیراز و شهرستان ها و تهیه گزارش به مناسبت این روز ملی گفت: این گزارش ها و رویدادها در بخش های خبری 11 و 16 رادیو و 16 و 45 دقیقه، 20 و 45 دقیقه و 23 و 15 دقیقه تلویزیون پخش خواهد شد.

کد خبر 1112425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha