روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی، فرصتی برای بصیرت افزایی است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان شکوه استکبار ستیزی ملت ایران است، افزود: این روز فرصتی برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسبت به توطئه های استکباری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین « سید احمد رضا شاهرخی» امروز(12 آبان) در مراسم نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان دخترانه هیات امنایی فرهنگیان خرم آباد، اظهار داشت: تعبیر عبادی و سیاسی امام راحل از روز ۱۳ آبان، یوم الله، انقلاب دوم، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز سرافرازی ملت ایران در قبال ظلم و ستم است.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه 13 آبان روز شکوه استکبار ستیزی ملت ایران است، افزود: ۱۳ آبان نماد شکست امریکا و استکبار است.

 

وی  با بیان اینکه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار نمادی برای نسل نوجوان و جوان است، افزود: جوانان باید با مطالعه این وقایع مهم راه و شیوه های ضربه زنی دشمن به ملت ایران را بشناسند و منافذ ورود و آسیب دشمنان را ببندند.

 

حجت الاسلام شاهرخی اظهار داشت: امروز ارتقای علمی، فرهنگی، آموزشی و پیشرفت برای کشور یک ضرورت است تا به کشورهای توسعه یافته بپیوندیم بنابراین علم آموزی، نوآوری و جنبش علمی و نرم افزاری جزو ضروریات می باشد.

 

وی با تاکید بر ضرورت دشمن شناسی و تقویت رابطه دانش آموزان با معنویت و آموزه های دینی ادامه داد: دانش آموزان ایرانی در روز مبارزه با استکبار، مقابل رژیم فاسد پهلوی قد علم کردند و این پرچم همچنان برافراشته است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: حضور در مراسم گرامیداشت روز دانش آموز به معنای اعلام انزجار از استکبار جهانی و پایبندی به آرمان و ارزش هایی است که دانش آموزان سال ۵۷ برای آن مقابل رژیم فاسد پهلوی ایستادند و با هدف احقاق حق و اعتلای اسلام به میدان آمدند.

کد خبر 1112470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha