تقویت حجاب و عفاف عمومی ضروری است

قاسمی طوسی با تاکید براینکه تقویت حجاب و عفاف عمومی ضروری است، گفت:امید است با اتخاذ راهکارهای مناسب اجرایی و عملیاتی شاهد ارتقای پوشش ایرانی اسلامی در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سمیه قاسمی طوسی» امروز(۱۲آبان) در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به جایگاه عفاف و حجاب در اسلام، اظهار کرد: متاسفانه ناهنجاری هایی در قالب پوشش و لباس در جامعه دیده می شود که باید به صورت خلاقانه برای ترویج عفاف و حجاب در مقابل این ناهنجاری ها صف کشید.

 

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با تاکید براینکه تقویت حجاب و عفاف عمومی ضروری است، یادآورشد: امسال به جهت تداوم شیوع کرونا نمایشگاه عفاف و حجاب به همراه دعوت از صاحب نظران اهل فن در این حوزه در محل استانداری مازندران برپا شد.

 

 

وی به اهمیت ساماندهی حوزه پوشاک اشاره کرد و خطاب به اعضای شورای فرهنگ عمومی استان گفت: امید است با اتخاذ راهکارهای مناسب اجرایی و عملیاتی شاهد ارتقای پوشش ایرانی اسلامی در جامعه باشیم.

 

 

قاسمی طوسی با بیان اینکه بسیاری از بانوان از پوشش چادر استفاده نمی کنند و از پوشش ولنگار هم پرهیز می کنند، بیان کرد: برای تامین پوشاک مورد نیاز این قشر با یکی از تولید کنندگانی که برای پوشش اسلامی ایرانی تمایل به عرضه کارها دارد و نیازمند ایجاد مکانی مناسب برای جانمایی طرح هایش است رایزنی شده است. این تولید کننده آماده همکاری است اماپیگیری های ما در بحث تامین نمایشگاهی دائمی جهت عرضه تولیدت ایرانی اسلامی به نتیجه نرسیده اگر کمک کنید برای رفع این دغدغه قدردان خواهیم بود.

کد خبر 1112591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha