پایان خرید تضمینی خرما در آبادان/ ۲۳ هزار تن خرما از کشاورزان آبادانی خریداری شد

دشتی نژاد از پایان خرید تضمینی خرما در آبادان خبر داد و گفت: خرید تضمینی خرمای کشاورزان آبادانی که از تاریخ ۲۳ شهریور ماه آغاز شده بود امروز با خرید بیش از ۲۳ هزار تن از این محصول حائز اهمیت از کشاورزان به پایان رسید.

«حسن دشتی نژاد» ظهر امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند اظهار کرد: خرید تضمینی خرما از کشاورزان آبادان که پس از ۱۷ سال در این شهرستان محقق شده بود، امروز به پایان رسید.

 

مدیر جهاد کشاورزی آبادان افزود: از این مقدار خریداری شده ۱۷ هزار تن توسط کارگاه ها و ۶ هزار و سیصد تن توسط تعاون روستایی آبادان خریداری شد. 

 

وی با بیان اینکه آبادان دارای بیش از هشت هزار بهره بردار کشاورزی است اضافه کرد: در این شهرستان از سطح ۱۲ هزار و هفتصد هکتار نخیلات در سال جاری برداشت خرما انجام شده است که از این میزان ۶۰ درصد مربوط به خرمای استعمران است.

 

دشتی نژاد با تقدیر از زحمات کارکنان جهاد کشاورزی آبادان و تعاون روستایی آبادان تصریح کرد: خوشبختانه نیروهای این دو نهاد به صورت شبانه روزی در انجام این مهم فعالیت داشته اند که جا دارد از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنان تشکر و قدردانی کنم.

 

کد خبر 1112648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha