رویداد تولید محتوای بسیج در فارس شروعی بر جهاد در فضای مجازی است

سردار بوعلی گفت: رویداد تولید محتوای بسیج در استان فارس همزمان با سراسر کشور از ۱۲ آبان شروع شده و است و این رویداد شروعی بر جهاد در فضای مجازی و در راه ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان)  در مراسم افتتاحیه سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس گفت:  رویداد تولید محتوای بسیج در استان فارس همزمان با سراسر کشور از 12 آبان شروع شده و است و این رویداد شروعی بر جهاد در فضای مجازی و در راه ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: رهبر معظم انقلاب فارس را در قله خطاب فرموده اند و استان فارس در تمامی زمینه ها همواره سرآمد بوده و در سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس فرصت شرکت در بخش پویانمایی با موضوعات سومین حرم اهل بیت (ع)، ایران قوی و استکبار ستیزی و در بخش بازی های تلفن همراه، موضوعات ایران قوی، استکبار ستیزی، شهدای مدافع حرم و در بخش نرم افزارهای تلفن همراه با موضوعات شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع)، سواد رسانه و تولید ملی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: گروه‌های شرکت کننده در این رویداد ۴۸ ساعت در محل برگزاری قرنطینه خواهند شد و پس از اعلام موضوع در مراسم افتتاحیه به صورت ایده محور طراحی پروژه خود را شروع کرده و  به رقابت می ‌پردازند.

سردار بوعلی اعلام کرد: بخش پویا نمایی رویداد شامل موشن گرافیک، کمیک موشن، کات اوت 2 بعدی و استاپ موشن است که در کارخانه فناوری شیراز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پذیرش گروه های شرکت کننده از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز 11 آبان انجام و مراسم افتتاحیه ساعت هشت روز ۱۲ آبان در کارخانه نوآوری شیراز برگزار خواهد شد و جوایز در نظر گرفته برای تیم برنده اول هر رشته هفت میلیون تومان، تیم دوم پنج و تیم سوم ۲ میلیون تومان خواهد بود.

سردار بوعلی با اشاره به زمان برگزاری مرحله نهایی سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس گفت: مرحله نهایی از 25 تا 28 آبان با حضور بیش از یکصد تیم در سه رشته پویانمایی بازی و نرم افزار‌های ویژه تلفن همراه برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1112690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha