ایران در موضوع امنیت ملی در برابر تهدیدهای آمریکا  قاطعانه مقابله می کند

رضایی کوچی گفت: جمهوری اسلامی ایران در موضوع منافع و امنیت ملی در برابر هر گونه تهدیدی از جانب آمریکا و هر کشور دیگری، قاطعانه، مقابله می کند و از حقوق مردم به هیچ وجه کوتاه نمی آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رضا رضایی کوچی»، امروز (پنجشنبه 13 آبان) در تجمع دانش آموزان جهرمی که به مناسبت گرامی داشت سالروز 13 آبان برگزار شد، گفت: 13 آبان نماد حضور نسل جوان در میدان و پیش گامی آن در صحنه است.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: بدون تردید، دانش آموزان و فرهنگیان نقش عمده ای در مبارزه با طاغوت و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ایفا کرده و در مبارزات علیه ظلم و بیداد و استکبار ستیزی همواره در صفوف مقدم بوده و در این راه، مجاهدت ها، تلاش ها و اقدامات ارزنده ای انجام داده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: نسل جوان فرهیخته و پویا در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی از جمله دوران دفاع مقدس، حضوری مستمر و فعال داشته و خدمات شایان و چشمگیری را از خود بر جای گذاشته است.

 

رضایی کوچی عنوان کرد: نظام اسلامی با تکیه بر قدرت لایزال الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، با ایستادگی و مقاومت در برابر قدرت های استکباری و تمامیت خواه و با تقویت روحیه خود باوری و توجه به توان داخلی پیشرفت های بسیاری را به دست آورده و همچنان سرافرازانه به مسیر روشن خود ادامه می دهد.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین با ارج نهادن از اقدام سریع و شجاعانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران در دریای عمان، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در موضوع منافع و امنیت ملی در برابر هر گونه تهدیدی از جانب آمریکا و هر کشور دیگری، قاطعانه، مقابله می کند و از حقوق مردم به هیچ وجه کوتاه نمی آید.

 

رضایی کوچی در پایان اظهار کرد: ایران این هشدار را می دهد که آمریکا باید خلیج فارس و دریای عمان را ترک کند.

کد خبر 1112814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha