دستاورد خون شهیدان، عزت، کرامت و شرافت ایران اسلامی است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه، گفت: امروز باید با هوشیاری، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی از دستاورد خون شهیدان که همان ، عزت، کرامت و شرافت ایران اسلامی است، دفاع کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین « سید احمد رضا شاهرخی» امروز(13 آبان) در مراسم گرامیدات روز دانش آموز در مصلی الغدیر خرم آباد، اظهار داشت: 13 آبان متعلق به دانش آموزان است و باید از این فرصت برای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی بهره گرفته شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، افزود: دانش آموزان موتور متحرکه هر کشوری هستند ومی توانند کشور را با داشتن خصوصیت پویایی و متحرک بودن خود به موفقیت برسانند.
 

وی با اشاره به حضورقدرتمند دانش آموزان لرستانی در جبهه‌های حق علیه باطل در هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: دانش آموزان دردوران پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس به خوبی به وظیفه خود عمل کردمد.

 

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور دستاورد خون پاک شهیدان است، افزود: امروز باید با هوشیاری، آگاهی، بصیرت افزایی و دشمن شناسی از دستاورد  خون شهیدان که عزت، کرامت و شرافت ایران عزیز است به خوبی محفاظت کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: حمایت از سازمان منافقین، اختصاص بودجه جهت براندازی جمهوری اسلامی، حمایت از فتنه‌گران، ترور دانشمندان هسته‌ای، بدعهدی در برجام و در نهایت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گوشه اندکی از عملکرد سیاه رژیم مستبد آمریکا است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان روز ملی با بیان اینکه پیام روز ملی مبارزه با استکبارجهانی این است که اجازه نمی‌دهیم دشمن بر سرنوشت ما حاکم شود، گفت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پرچم برافراشته‌ای است که راه را به دانش‌آموزان نشان می‌دهد تا همچون شهدای دانش‌آموز همواره در راه تعالی آرمان‌های کشور گام نهند.

کد خبر 1112847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha