۱۳آبان نماد بصیرت ملت ایران است

خادمی گفت: یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه ملت ایران با استکبار، ظلم و سلطه گری است و نشان داد مردم ایران فتنه دشمنان را خنثی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار» در سفر به این شهرستان و با حضور در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان معمولان، اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه ملت ایران با استکبار، ظلم و سلطه گری است و نشان داد مردم ایران فتنه دشمنان را خنثی می کنند.

 

استاندار لرستان افزود: ۱۳ آبان روز انسجام مردم ایران در راستای حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ قدرت ۴۰۰ ساله استکبار را که بر دنیا تحمیل شده بود درهم شکست.

 

زیویار افزود: ۱۳آبان به دلیل اتفاقات و حوادث تاریخی از جمله تبعید امام راحل، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی یوم الله و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

 

وی با اشاره به اینکه آبان، ماه قدرت نمایی ملت ایران و غلبه غیرت و بصیرت آنها بر دشمنان است ادامه داد: در این ماه توطئه های زیادی علیه کشور و ملت ایران رقم زده شده که با بصیرت و هوشیاری امام راحل، جوانان و نوجوانان خنثی شده است که این پیروزی بزرگی در برابر قدرت پوشالی استکبار جهانی به شمار می رود.

 

استاندار لرستان گفت: نظام سلطه بنا دارد با احاطه بر دنیا، روابط کشورها را تحت فرمان خود درآورد و حتی اجازه فروش نفت را از طریق دریا به ایران ندهد اما باید بداند سربازان و جان برکفان ولایت و نظام اسلامی اجازه جولان به او نمی دهند.

 

راهپیمان در شهرستان معمولان با سردادن شعارهای «مرگ بر استکبار»، « مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

کد خبر 1112860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha