فعالیت ۳۵مرکز نیکوکاری با مدیریت بانوان در مازندران

صالحی به فعالیت مراکز نیکوکاری استان در راستای رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: هیات عامل ۳۵مرکز نیکوکاری در استان مازندران، بانوان هستند و این مراکز به زنان سرپرست خانوار در بخش های مختلف خدمات ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «رقیه صالحی» امروز پنجشنبه(۱۳آبان) در جمع بانوان شاغل کمیته امداد منطقه یک و دو ساری و نکا به میزبانی مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۴۸هزار و ۶۳۱ نفر از مددجویان تحت حمایت در استان، زن سرپرست خانوار هستند، اظهار کرد: فوت سرپرست، طلاق و متارکه، سرباز بودن سرپرست خانوار، زندانی بودن سرپرست خانوار و بدسرپرستی از عواملی است که زنان، تحت حمایت این نهاد قرار می گیرند.

 

مشاور مدیرکل در امور بانوان و خانواده کمیته امداد مازندران تصریح کرد: جلسات مشاوره و فرهنگی، بیمه درمانی و مکمل، مسکن، خدمات فرهنگی مانند اردو، ازدواج، صندوق امداد ولایت، تسهیلات و امکاناتی است به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت ارائه می شود.

 

وی بیان کرد: بسته های حمایتی، تسهیلات اشتغال و کاریابی، خدمات حقوقی و کمک موردی از جمله دیگر خدماتی است که زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان بهره مند هستند.

 

صالحی به فعالیت مراکز نیکوکاری استان در راستای رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: هیات عامل ۳۵مرکز نیکوکاری در استان، بانوان هستند  و این مراکز به زنان سرپرست خانوار در بخش های مختلف خدمات ارائه می دهند.

 

وی گفت: خداوند متعال را شاکریم که بانوان شاغل در این نهادحمایتی با برنامه ریزی مناسب به ارائه خدمات به نیازمندان و محرومان می پردازند.

کد خبر 1112863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha