پویش «کنکور همدلی» در خراسان شمالی رونمایی شد

پویش «کنکور همدلی» امروز در آیین بزرگداشت ۱۳ آبان و با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی در میدان شهید بجنورد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ پویش «کنکور همدلی» امروز پنج شنبه در آیین بزرگداشت 13 آبان و اجتماع استکبار ستیزی مردم، با حضور حجت الاسلام «رضا نوری» نماینده ولی فقیه و «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی در میدان شهید بجنورد رونمایی شد.

 

«مجید الهی راد» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در این آیین گفت: با توجه به اینکه بخشی از دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش این نهاد هستند، همواره تلاش داریم در راستای ارتقای علمی این قشر برنامه و طرح داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه در کنکور امسال 58 نفر از دانش آموزان تحت پوشش در رشته های پزشکی، پیراپزشکی، مهندسی و دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند، افزود: برای کنکور سال آینده هم 530 دانش آموز داوطلب شرکت در کنکور هستند.

 

الهی راد، اجرای پویش «کنکور همدلی» را در راستای کمک به دانش آموزان کنکوری معرفی کرد و توضیح داد: در این طرح بنا داریم دانش آموزانی که در سال های گذشته در کنکور پذیرفته شده اند، بتوانند کتاب های درسی و کمک درسی و تست خود را برای دانش آموزان کنکوری جدید اهدا کنند.

 

 

 

کد خبر 1112914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha