یوم الله ۱۳آبان یک آغاز برای حرکت های عظیم در ایران اسلامی بود

استاندار تهران گفت: یوم الله ۱۳آبان یک آغاز برای حرکت های عظیم در ایران اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان به 13آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مردم ولایتمدار و بابصیرت شهرستان ورامین در مسجد جامع این شهر گرد هم آمدند و ندای مرگ بر آمریکا را با فریادهای رساتر به گوش جهانیان رساندند.
در این اجتماع باشکوه که استاندار تهران، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسئولین و آحاد مردم همیشه در صحنه حضور داشتند، اجتماع کنندگان ضمن حمایت از دولت انقلابی خواستار توجه بیش از پیش به ظرفیت های داخلی و تکیه بر توان داخل شدند.
 محسن منصوری استاندار تهران در این مراسم و در جمع مردم شهر شهیدان 15خرداد اظهار داشت : ما هر چه داریم از برکات رهبری معظم انقلاب است و پیشرفت ها و ایستادگی های کشور در مقابل دشمن با عنایت و تدبیر معظم له بوده است.
وی با تشکر از حضور حماسی مردم ورامین در تمامی مقاطع انقلاب اسلامی خصوصا حضور تارخی این مردم در آبان ماه سال 58 در مقابل لانه جاسوسی گفت: اساسا دشت ورامین نقش ویژه ای در تمامی مقاطع انقلاب اسلامی داشته و دارد و در برخی از ایام الله تاثیر گذاری ویژه ای داشته است،شروع اتفاق انقلاب اسلامی از ورامین و دشت ورامین بوده است یوم الله پانزده خرداد، پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ویوم الله ۱۳ آبان همه حرکت هایی بوده است که مبتنی بر حضور مردم و روحیه ضد استکباری آنان است.
منصوری حرکت های مردم ایران را در طول تاریخ را مبتنی عزت طلبی و ضد استکباری دانست و تصریح کرد:  برخلاف غالب دولت های دنیا ایران اسلامی در عرصه های مختلف مردم محور بوده است و در انقلاب اسلامی نیز شروع هر حرکتی مبتنی بر حرکت امام و و استکبار ستیزی ایشان بوده است و لازم است بدانیم 13 آبان یک شروع بوده است نه یک پایان و از این حرکت های مبتنی به حضور مردم در کشور ما زیاد رخ داده است.
استاندار تهران به حرکت دلاورمردان نظامی کشور ما در خصوص توقیف نفتکش آمریکایی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: روزگذشته اقتدار آمریکا به سخره گرفته شد و  در این حرکت روح انقلابی و جهادی وجود داشت و این نشان دهنده توان نظامی مبتنی برنگاه به داخل کشور است.
وی ادامه داد: در برهه ای از تاریخ متکی به غرب و مذاکره شدیم که خیلی چیزها را از دست دادیم این را بدانیم هر وقت خودمان را باور کردیم موفق بودیم در برخی از دولت های گذشته خیلی از توانمندی های خودمان را نخواستیم باور کنیم و خیلی چیزها را از دست دادیم چشم از خدا بستیم و به کدخدا دل بستیم.
منصوری با انتقاد از نگاه برخی دولت های سابق به غرب و دل بستن به مذاکرات بیان داشت: اگر قرار بود با عقب نشینی ما اتفاقی قرار بود باید می افتاد ولی دشمن با یک قدم عقب نشینی ما ده قدم به جلو خواهد برداشت و اتکا به داخل و ناامیدی از دشمن بهترین ها را برای ما رقم خواهد زد و با تصمیمات غلط ما مردم نباید درگیر دوگانه های اشتباه شوند و معیشت مردم را به دوگانه های باخت باخت نباید گره زد ؛ مصادیق حق و باطل تغییر می کند یک روز سیزده آبان یک روز فتنه های  پیچیده است ولی باید حاج قاسم ها داده شوند تا پیشبرد حاصل شود.
استاندار تهران تصریح کرد : ما در کشور به تحول در اقدام و بینش نیاز داریم تحول به اتکا به مردم نیاز داریم و ما  نباید در مقابل فشارها عقب نشینی کنیم و به امید خدای متعال و یاری مردم عزیزمان در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات حل خواهد شد.کشور ما ثروتمند است و از ضریب هوشی، دانش علمی برخوردار است و با تلاش و کوشش می شود از این بحران عبور کرد.
وی افزود: 13 آبان یعنی اتکا به مردم و در این روز راهبردی همه اذعان کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و نسل جوان نیز این را باور کرده است.
منصوری با اعلام این نکته که مردم ورامین از شاخص ترین و بابصیرت ترین مردمان زمان خود هستند خاطر نشان کرد: ورامین مبدا این یوم الله از 15خرداد سال 42می باشد و در مبانی ارزشی و معنوی در تاریخ جمهوری اسلامی این دیار همیشه حرف برای گفتن داشته است.
وی در پایان با اشاره به این نکته که در کشور هیچ موقع چنین هم افزایی نداشته ایم گفت:آیت الله رئیسی در جزییات مشکلات کشور و مردم شخصا دخالت می کنند هیچ قولی نمی دهیم ولی این قول را می دهیم که با تمام توان و ظرفیت برای آسایسش مردم عزیز ایران اسلامی کار کنیم.

کد خبر 1112920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha