۹۸ درصد دانش آموزان گیلانی واکسن  کرونا رادریافت کردند

مهرابیان با بیان اینکه واکسیناسیون تنها راه مقابله با کرونا ویروس است گفت : ۹۸ درصد دانش آموزان گیلانی واکسن دریافت کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فردین مهرابیان» امروز(پنج‌شنبه، ۱۳ آبان ) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: واکسیناسیون با جدیت در گیلان ادامه دارد و آنها که مراجعه نکرده اند هر چه سریع تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند‌.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اینکه گیلان موفق‌ترین استان در واکسیناسیون است گفت: تاکنون یک میلیون و ۹۴۹ هزار و ۲۵۲ نفر از گروه‌های هدف معادل۸۷.۴ دهم درصد از کادر بهداشت و درمان، جانبازان شیمیایی، سالمندان بستری در مراکز بهزیستی و بیماران خاص، کارمندان ادارات و دانش آموزان بالای ۱۲ سال در استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 

مهرابیان با اشاره به اینکه یک میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۰۳ نفر هم در گیلان دز دوم واکسن را دریافت کرده اند اذعان کرد: این میزان معادل ۶۳.۵ درصد از جمعیت هدف را در استان شامل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۸ درصد از دانش آموزان بالای ۱۲ سال در گیلان نیز واکسینه شده اند تصریح کرد: ۱۷۸ هزار و ۱۱۹ دانش آموز گیلانی نیز علیه کرونا واکسینه شده اند.

 

مهرابیان اظهار داشت: واکسیناسیون در حال حاضر یکی از بهترین راه‌های مقابله با کرونا است و لازم است مردم برای کاهش اثرات این بیماری این امر را جدی بگیرند.

کد خبر 1112927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha