پاسخ کوبنده ملت ایران در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی/ملت ایران هراسی از آمریکا ندارد

حجت‌الاسلام تسخیری گفت: استکبار جهانی بداند در مقابل هر نوع زیاده‌خواهی پاسخ ملت ایران کوبنده بوده و در جنگ نظامی و غیر نظامی پیروزی از آن مسلمانان بوده و استکبار از منطقه خارج خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان،  مسؤل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه امروز در مراسم استکبار ستیزی در زنجان با اشاره به رویدادهای 13 آبان در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی اظهار کرد: در ۱۳ آبان ملت بیدار ایران اسلامی سفارت آمریکا را مرکز جاسوسی اعلام کرده و آمریکایی‌ها را از کشور با ذلت بیرون راندند که این موضوع نشات گرفته از تقابل جریان توحیدی و غرب گرایی است.

 

حجت الاسلام غلامحسین تسخیری در خصوص بیانات خداوند در قرآن کریم با موضوع دشمن شناسی گفت: خداوند متعال در قرآن کریم ۶ نوع دشمن برای انسان‌های مومن معرفی می‌کند که هر کدامش برای نابودی یک مومن کافی است. کفار و مشرکین از دشمنان مسلمانان از دیدگاه قرآن کریم است.

 

وی با اشاره به اینکه منافقین، شیطان و نفس از دیگر دشمنان مومن از دیدگاه قرآن کریم محسوب می‌شوند، یادآور شد: از دیدگاه قرآن کریم دشمن همواره دارای برنامه، طراحی، تجهیزات و امکانات و ظرفیت است تا برنامه‌های خود را عملی کند‌.

حجت الاسلام تسخیر با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری بیش از دشمن شناسی شناخت طرح و برنامه دشمن مهم است، خاطرنشان کرد: در حالی که خیلی‌ها دشمن را شناخته اما از طرح و خدعه آن آگاهی نداشته و فریب می‌خورند.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبری که فرمودند:"فرقی بین اوباما و ترامپ نیست" ، گفت: همچنانکه ایشان در مورد بایدن به دولت قبل تذکر دادند که اینها طرحشان فرق می‌کند اما برنامه یکی است.

 

به گفته مسؤل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه هدف دشمن کشاندن مومنان به ذلت و خواری و دست کشیدن از دین اسلام است، مشکل کفار با مسلمانان مسئله دین و اسلام ناب و عظیم و انقلابی است، امروزه اسلام دست ساخته تفکر آمریکایی و انلگیسی‌ها و اسلام رحمانی که برخی‌ها به دنبال آن هستند، پذیرفتنی نیست.

 

وی  ادامه داد:خداوند متعال در قرآن می‌فرماید دشمن و کفار راضی نمی‌شوند مگر اینکه دست از دینتان بردارید. موضوع ما با استکبار موضوع هسته‌ای و موشکی نیست بلکه موضوع اسلام است و همه برنامه‌های تبلیغاتی دشمن به سمت اسلام هراسی می‌رود.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه ایران هراسی یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان است چرا که تفکر ایران در جهان در حال انتشار است، افزود: به همین دلیل دشمن از هزاران کیلومتر دورتر از نظام اسلامی، تلاش دارد ایران را در تنگنای اقتصادی، سیاسی و جنگ قرار دهد تا ملت ایران را خسته کرده و خوی استکباری برملت ما چیره شود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند تا عقبه ایران اسلامی را مورد هدف قرار دهد، گفت: استکبار جهانی تلاش می‌کند تا نظام اسلامی هر روز ضعیف و حقیر شود در حالی که نمی‌داند این توطئه‌ها هیچ اثری ندارد چرا که در تقابل بین کفر و توحید، همواره جبهه توحیدی پیروز است.

 

به گفته این مسئول، مردم با بصیرت کشور امروز در روز ۱۳ آبان حاضر شده‌اند تا با شعار مرگ بر آمریکا بگویند ما از عربده‌های شما نمیترسیم بلکه حاضرتر، هوشمندانه‌تر و آگاهانه‌تر از گذشته در صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی در صحنه هستیم.

 

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه ایران مهد استقامت و کانون شجاعت است و مادران این سرزمین پیشانی بند استقامت، شهامت و شهادت را بر پیشانی فرزندانشان بسته‌اند، گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی از جمله آمریکا ضعیف‌تر از آن هستند که به ملت ایران ضربه وارد کنند.

 

وی افزود: دشمنان آنقدر ذلیل شده‌اند که درصدد دزدی از کشتی‌های نفتکش ایران اسلامی برمی‌آیند که با یک فرمان، فرزندان شجاع به آمریکایی‌ها پاسخ داده و آنها با وجود همه امکانات و تجهیزات در برابر پاسداران و ملت غیور ایران با ذلت برگشتند.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با یادآوری اینکه آمریکایی‌ها پیام مهم سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی را به خوبی می‌دانند که اگر شروع کننده آنها هستند، اما پایان دهنده ایران اسلامی است، افزود: استکبار جهانی بداند در مقابل هر نوع زیاده‌خواهی پاسخ ملت ایران کوبنده بوده و در جنگ نظامی و غیر نظامی پیروزی از آن مسلمانان بوده و استکبار از منطقه خارج خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام تسخیری با بیان اینکه امروز دشمن در فلسطین دیگر با سنگ و چوب مواجه نیست و از طریق موشک‌ مورد هدف قرار می‌گیرد‌، افزور: ایران اسلامی ملت‌های مسلمان را به هم متصل کرد و صدای ملت‌ها پشت دیوارهای اسرائیلی‌ها به گوش می‌رسد.

 

وی گفت: امروز یک میلیون مقاله در سایت‌های خبری منتشر شده است که از افول آمریکا خبر می‌دهد و ملت ایران با وجود قوای انقلابی انتظار دارند دولت انقلابی عمل کرده و حل مشکلات اقتصاد را به تفاهم‌نامه‌های غربی گره نزند.

 

کد خبر 1112955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha