یادواره «همکلاسی آسمانی» در گرگان برگزار شد

همزمان با سالروز تاسیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، یادواره «همکلاسی آسمانی» با  گرامیداشت و یادخاطر ۱۳۰ شهید دانش آموز در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گلستان، یادواره همکلاسی آسمانی به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان گرگان با حضور حجت الاسلام و المسلمین نوری رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام و المسلمین کیایی مدیر سیاستگذاری ائمه جمعه استان، با روایت گری سردار احمدیان از اصفهان و با مداحی حاج رضا بذری از بابل، مسئولین استانی، شهرستانی و خانواده شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) این شهر برگزار شد.
 

حجت الاسلام و المسلمین نوری در این مراسم گفت: ما امشب یاد شهدا را گرامی میداریم و چقدر زیبا تقارن پیدا کرد این شب نورانی، در این جلسه با برکت با حضور شما عزیزان با یک پیروزی شگفت انگیز در جهان و به حق و به درستی روز مبارزه با استکبار نامیده شده است.

 

وی افزود: تعبیر و تفسیر فرمایش حضرت امام، که این عبارت جان می دهد به جان ما انرژی می دهد و خون جوان، نوجوان، مرد و زن ایرانی را به جوش می آورد و چقدر زیبا دشمنان ما که فرمود آنها را از اموا قرار دادیم و چقدر زبونی به خرج می دن و این حماقت آنها درست در شبی که ما محیا می شویم، در روز 13 آبان، روز دانش آموز، در تسخیر لانه جاسوسی دوباره صدای مرگ بر آمریکا را بلند بکنیم. این بیان زیبای حضرت امام (رضوان اله علیه) که فرمودآمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند این عبارت دوباره امروز تفسیر میشه بعد از چهل سال در آبهای نیلگون خلیج فارس توسط سبز پوشان ایران اسلامی که چه اتفاقی رو امروز رقم زدند.

 

وی ادامه داد: بر خلاف نگاه غلط و بعضا رایج در مورد جوان ایران اسلامی که در دستگاه تعلیم و تربیت، در دستگاه خانواده ، در دستگاه رسانه، داستان نویسی ها و هر کدام از اینها که نگاه می کنید نوجوان و جوان ما را تفسیر غلط و ناقص دارن می کنند که این را از فضای حقیقت، واقعیت، مردانگی به دور می خواهند تعریف بکنن، جوان مساوی است با دیوانگی و جنون، حقیقت اینست که دانش آموز ما، جوان ما، نوجوان ما می تواند تحول آفرین باشد.

 

حجت الاسلام نوری گفت: در هشت سال دفاع مقدس ٣۶ هزار  دانش آموز ما در سن 12 تا 15 سالگی در امر مجاهدت، جهاد، بعیت و ولایتمداری پیشگام هستند، اینها چنین ویژگی دارند.

کد خبر 1112986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha