طلاب و روحانیون، منادی انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام کلانتری گفت: طلاب و روحانیون، منادی انقلاب اسلامی هستند و هیچ انقلابی در دنیا نیست که آرمان بشری مانند انقلاب ما داشته باشد پس نباید مظلوم و ناشناخته بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «ابراهیم کلانتری»، امروز (پنج شنبه 13 آبان) در مراسم آغاز به ‌کار دوره پنج روزه تربیت مربی بین ‌المللی ویژه طلاب حوزه علمیه کشور که به میزبانی شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: متاسفانه انقلاب اسلامی به کشور و دنیا به خوبی معرفی نشده است.

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) افزود: طلاب، مبلغان مکتب اهل ‌‌بیت‌(ع) هستند و باید با تمام وجود با مکتب ائمه ‌اطهار (ع) و با اصول اعتقادی و جهان بینی اهل ‌بیت‌ (ع) به ‌دقت آشنا شوند.

 وی اضافه کرد: طلاب حوزه علمیه باید با روش فقه به ویژه فقه مبتنی بر مکتب اهل بیت (ع) و تفسیر قرآن با مکتب آشنا باشند و با برخورداری از برنامه های مطالعاتی موفق تر عمل کنیم.

حجت الاسلام کلانتری با اشاره به علاقمند شدن گردشگران به دین اسلام گفت: یک دانشجوی آلمانی که به ایران سفر کرده با حضور در چند جلسه، مسلمان و شیعه شد و این نشان می دهد معرفی مکتب ناب اسلام به گردشگران چه تاثیراتی مثبت در پی دارد.

وی تصریح کرد: طلاب و روحانیون، منادی انقلاب اسلامی هستند و هیچ انقلابی در دنیا نیست که آرمان بشری مانند انقلاب ما داشته باشد پس نباید مظلوم و ناشناخته بماند.

حجت الاسلام کلانتری انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین انقلاب مردمی جهان دانست و گفت: مردم ما برای این انقلاب هزینه پرداخت کرده‌ اند اما انقلاب ما انطور که باید به کشور و جهان به خوبی معرفی نشده است.

کد خبر 1112991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha