کاهش محسوس دما در استان کرمان با فعال شدن سامانه بارشی

سلاجقه گفت: از آنجا که کاهش محسوس دما در استان رخ خواهد داد و با توجه به بارش ها توصیه می شود مردم قبل از تردد در محورهای مواصلاتی سطح استان حتماً از وضعیت جاده ها مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ باران رحمت الهی، جمعه(۱۴ آبان) نقاطی از استان از جمله راین، راور، کشکوئیه، بافت، گلباف، ساردوئیه و... را در بر گرفت.

 



مریم سلاجقه، کارشناس هواشناسی استان با اشاره به اینکه این بارش ها از روز گذشته در سطح استان آغاز شده، افزود: در برخی نقاط نیز برف و  تگرگ گزارش شده و بارش ها امشب و فردا ادامه دارد.

 



وی از فعال بودن این سامانه بارشی در سطح استان تا روز یکشنبه(۱۶ آبان) خبر داد و بیان کرد: بیشترین بارش ها برای امروز و فردا است و از یکشنبه به صورت پراکنده و عمدتاً در ارتفاعات خواهد بود.

 



سلاجقه ادامه داد: بارش برف را نیز در مناطق سردسیر و کوهستانی استان شاهد خواهیم بود و رعد و برق و باد پدیده های دیگری است که همراه این سامانه بارشی شاهد خواهیم بود.

 



وی گفت: از آنجا که کاهش محسوس دما در استان رخ خواهد داد و با توجه به بارش ها توصیه می شود قبل از تردد در محورهای مواصلاتی سطح استان حتماً از وضعیت جاده ها مطلع شوند و با توجه به بارندگی ها و لغزندگی سطح جاده ها از تجهیزات زمستانی استفاده شود‌.

کد خبر 1113003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha